visual studio

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
konrimen
Posty: 12
Rejestracja: 23 cze 2013, o 22:29

visual studio

Postautor: konrimen » 27 lip 2014, o 21:13

Zna się ktoś może na oprogramowaniu visual studio? Korzystam z wersji 2013 i chciałbym z jego pomocą powyciągać pliki do tłumaczenia oraz czcionki. Niestety jestem zielony i nie wiem jak z tym sobie poradzić.
Cytując

Nie korzystam z żadnego takiego programu, pliki wyciągam i podmieniam za pomocą narzędzi Visual Studio (którymi zdążyłem już sobie zapchać 20 GB dysku), a edytuję takim małym programikiem .NET Resourcer.
Jest może ktoś obeznany kto byłby w stanie pomóc?

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: visual studio

Postautor: bemberg » 27 lip 2014, o 22:38

Naprawdę nikt ci nie pomoże, dopóki nie nauczysz się formułować pytań a przede wszystkim tego, czego dokładnie chcesz. Nawet nie określiłeś na czym polega problem.
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

konrimen
Posty: 12
Rejestracja: 23 cze 2013, o 22:29

Re: visual studio

Postautor: konrimen » 27 lip 2014, o 23:33

chciałbym z jego pomocą powyciągać pliki do tłumaczenia oraz czcionki.
Tak jak napisałem wyżej, chciałbym dowiedzieć się jak wyciągnąć nim pliki z gry.
Mogę dodać tyle ze czcionki są w formacie xnb a dialogi w dsc...

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: visual studio

Postautor: Berion » 1 paź 2014, o 21:05