Pliki XNB

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Puchos
Posty: 4
Rejestracja: 10 mar 2016, o 14:19

Pliki XNB

Postautor: Puchos » 10 mar 2016, o 15:47

Witam, jest jakas mozliwosc zeby jakos edytowac text w plikach XNB ? Troche szukalem i w sumie jedyne co znalazlem to konwertery do png, chcialem napisac spolszczenie do Stardew Valley ale w png chyba tego nie zrobie ;p To moj pierwszy raz przy probie spolszczania takze nie jestem super obeznany z tematem aaale szybko sie ucze.

Awatar użytkownika
nayakri
Posty: 6
Rejestracja: 11 sty 2016, o 08:08

Re: Pliki XNB

Postautor: nayakri » 10 mar 2016, o 16:36

Cóż, nie znam się na tego typu plikach, ale zerknęłam na wujka Google i...
Spróbuj tutaj:

http://pcsupport.about.com/od/fileexten ... nbfile.htm

Nie wiem, czy tego szukałeś, ale może się przyda.
Pozdrawiam!
"Słowo do słowa i masz zdanie, zdanie do zdania i masz opowiadanie, ale żeby opowiadanie mieć, trzeba mieć chęć."

Puchos
Posty: 4
Rejestracja: 10 mar 2016, o 14:19

Re: Pliki XNB

Postautor: Puchos » 10 mar 2016, o 16:55

Czytalem juz stronke ktora podales, w darmowej wersji Microsoft XNA Game Studio podobno mozna tylko odczytywac te pliki, a inne programy ktore sa tam opisane albo u mnie nie dzialaja albo konwertuja do png tylko.

Awatar użytkownika
GreenScream
Posty: 76
Rejestracja: 15 lut 2015, o 17:41
Grupa: ReWord

Re: Pliki XNB

Postautor: GreenScream » 10 mar 2016, o 17:21

Przejrzałem z technikiem pliki gry. Wygląda to tak, że część tekstów jest w plikach xnb, a reszta jest zaszyta w pliku exe gry. Stąd teź tłumaczenie na obecną chwilę byłoby dosyć "kłopotliwe" ze względu na potrzebę rekompilacji kodu źródłowego.