P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokaliz..

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
dzaggiel
Posty: 124
Rejestracja: 2 sie 2013, o 13:30

P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokaliz..

Postautor: dzaggiel » 15 cze 2016, o 20:40

Witam potrzebuje dotrzeć do grafik i plików lokalizacyjnych w tej grze. Niestety totalnie sobie nie radzę. Gra jest na unity a narzędzia jakie udało mi się pozyskać do wypakowywania assetów to: Unity Studio, AssetsBundleExtractor, Unity4Decoder, Unity Assets Explorer niestety nie wiem czy nie umiem z nich korzystać czy umiem a nie wiem. Potrzebuję pomocy od osób którym udało się ogarnąć jakąś grę w Unity i dobrać się plików finalnych. Dołączam strukturę plików jak to wygląda w tej grze.

Obrazek
Obrazek

Terrag
Posty: 29
Rejestracja: 3 gru 2015, o 12:15

Re: P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokal

Postautor: Terrag » 11 lip 2016, o 09:40

Wypakuj wszystkie pliki jakie możesz (assets) - do jednego folderu (każdy plik we własny podfolder) i wyszukaj jakieś pliki tekstowe - XML, txt, bin, inietc.

Awatar użytkownika
Demedina
Posty: 11
Rejestracja: 24 sie 2014, o 03:53

Re: P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokal

Postautor: Demedina » 11 lip 2016, o 10:43

W moim przypadku wszystkie grafiki byly porozrzucane po resourcach i sharedassetsach. Na pewno przejrzales wlasnie te pliki?


Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości