Witam potrzebuje dotrzeć do grafik i plików lokalizacyjnych w tej grze. Niestety totalnie sobie nie radzę. Gra jest na unity a narzędzia jakie udało mi się pozyskać do wypakowywania assetów to: Unity Studio, AssetsBundleExtractor, Unity4Decoder, Unity Assets Explorer niestety nie wiem czy nie umiem z nich korzystać czy umiem a nie wiem. Potrzebuję pomocy od osób którym udało się ogarnąć jakąś grę w Unity i dobrać się plików finalnych. Dołączam strukturę plików jak to wygląda w tej grze.
P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokaliz..
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Re: P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokal
Wypakuj wszystkie pliki jakie możesz (assets) - do jednego folderu (każdy plik we własny podfolder) i wyszukaj jakieś pliki tekstowe - XML, txt, bin, inietc.
Re: P.O.L.L.E.N [Unity] jak wypakować tekstury i pliki lokal
W moim przypadku wszystkie grafiki byly porozrzucane po resourcach i sharedassetsach. Na pewno przejrzales wlasnie te pliki?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości