Adventure Pinball problem z edycją czcionek (Unreal Engine, *.UTX)

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
l.sulk
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2016, o 19:38

Adventure Pinball problem z edycją czcionek (Unreal Engine, *.UTX)

Postautor: l.sulk » 20 wrz 2016, o 19:50

Hej!

Postanowiłem spróbować swoich sił w tłumaczeniu. Na początek chcę zrobić niewielki projekt. Zajmę się pinballem trochę innym niż wszystkie, można powiedzieć, że jest to pinball "z fabułą". Bez większych problemów udało mi się edytować czcionkę, gra ma dołączony swój edytor i jest oparta na silniku Unreala 1.

Co się jednak okazuje - w trakcie samej gry na stole ładowany jest inny plik UTX z teksturami niż ten, który jest wykorzystywany w menu. Tego z kolei nie jestem w stanie edytować. Kończy się to albo błędem edytora przy zapisywaniu pliku z podmienioną teksturą albo w przypadku edytora z innych gier lub w ogóle luźnego wydania Unreal Ed 2 informacją o tym, że dana tekstura jest w użyciu i nie można jej usunąć.

Czy ktoś z was spotkał się z czymś takim i mógłby na to zerknąć? Przekopałem google, kombinowałem sam i niestety nie jestem w stanie sobie z tym poradzić. Tłumaczenie tak czy inaczej będę chciał dokończyć ale uważam, że wiele straci bez polskiej czcionki tym bardziej, że w menu wyszło to całkiem nieźle lub ostatecznie - tragedii nie ma. :)
Pinball.png
Proszę o pomoc.
Załączniki
PinballFonts.zip
(124.43 KiB) Pobrany 176 razy

Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości