Strona 1 z 1

Quantum Break - potrzebna pomoc z czcionką (.binfnt / .dds)

: 24 gru 2017, o 03:31
autor: hydefromt70s
Witam,

Zakupiłem ostatnio QB na Zimowej Wyprzedaży Steam i zastanawiam się nad spolszczeniem. Mam dostęp do pliku z napisami, jednak konieczna jest modyfikacja czcionki. Czcionki znajduje się w plikach z rozszerzeniem .binfnt. Wrzucając plik do hex edytora wychodzi, że to zwykły plik .dds. Edycja nagłówka pliku i zapis do .dds skutkuje błędem przy próbie otworzenia pliku w GIMP lub PS.

Załączam paczkę z czcionkami. Może ktoś pomoże ?

Obrazek

Re: Quantum Break - potrzebna pomoc z czcionką (.binfnt / .dds)

: 28 gru 2017, o 17:50
autor: r00t0
W załączniku masz pogram do wypakowania/pakowania (nie trzeba już tego robić hexedytorem)

Myślę żeby można było go otworzyć w GIMP musisz mieć zainstalowaną jakąś wtyczkę lub spróbuj innego programu, w Visual Studio otwiera się bez problemu.
Obrazek

Re: Quantum Break - potrzebna pomoc z czcionką (.binfnt / .dds)

: 28 gru 2017, o 17:57
autor: hydefromt70s
Dzięki r00t0 za autorski program do wypakowywania .binfnt. Fakt VS otwiera bez problemu. Spróbuję na PS.

Re: Quantum Break - potrzebna pomoc z czcionką (.binfnt / .dds)

: 8 wrz 2019, o 22:44
autor: r00t0
1280 x 1280 format: 16bpp Gray half kompresja: ATI2N

W Photoshopie należy prawdopodobnie nadać filtr który będzie odpowiadał poniższym bajtom.
Dla testu użyłem edytora szesnastkowego, jak widać nie powstają żadne artefakty.

Obrazek

Re: Quantum Break - potrzebna pomoc z czcionką (.binfnt / .dds)

: 9 wrz 2019, o 14:33
autor: KAMILXDPL-Kamil
Czyżby jakieś spolszczonko się szykowało Oo :)

Re: Quantum Break - potrzebna pomoc z czcionką (.binfnt / .dds)

: 20 wrz 2019, o 16:31
autor: Damian
Jak wygląda sytuacja w sprawie spolszczenia ? Powstaje ? Jeśli tak to na jakim etapie są prace ? Chciałbym wiedzieć ponieważ zastanawiam się nad kupnem tej gry.
Pozdrawiam .

Re: Quantum Break - potrzebna pomoc z czcionką (.binfnt / .dds)

: 13 paź 2019, o 13:35
autor: r00t0
Program który podałem 2 lata temu jest już nieaktualny. Pokazuje to co widzi gra.

Poprawiłem obsługę Alfy w pliku graficznym, screen jak to wygląda teraz:
Obrazek

Tutaj widok z gry:
Obrazek