Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Pioras
Posty: 14
Rejestracja: 12 gru 2017, o 22:19

Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Postautor: Pioras » 25 paź 2018, o 00:20

Witam serdecznie :)

Na samym początku wspomnę tylko że w kwestii tłumaczeń i technikalii z tym związanych jestem totalnym laikiem.
Chodzi więc o to, że chciałbym spróbować zacząć tłumaczyć grę Soulcalibur VI, która jest na Unreal Engine 4. Problem leży w tym, że nie mam bladego pojęcia jak dostać się do plików z tekstem, jak je edytować i zapisać aby działały w grze. Poszperałem chwilę w internecie ale nie zdołałem znaleźć czegoś zadowalającego. Jedyne czego się domyślam to to że tekst na 99% znajduje się w plikach PAK które są jednymi z nielicznych które znajdują się na dysku po instalacji gry. Jeśli ktoś jest w stanie mi doradzić, to bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

masagrator
Posty: 45
Rejestracja: 24 gru 2018, o 20:05

Re: Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Postautor: masagrator » 24 gru 2018, o 20:25

QuickBMS pozwoli ci wypakować i przepakować pak, jeśli plik do wymiany będzie tej samej wielkości lub mniejszy od pliku wewnątrz pak.
https://aluigi.altervista.org/papers/quickbms.zip
Do tego skrypt do wypakowywania plików pak UE4
https://aluigi.altervista.org/bms/unrea ... ment_4.bms
Odpalasz program (jeden jest dla plików <=4GB, drugi dla powyżej), wybierasz ten skrypt, potem plik do wypakowania, potem miejsce do wypakowania.
Reimport pozwala przepakować plik (mogą tam być tylko te pliki, które zmodyfikowałeś - będzie szybciej) i idziesz tą samą kolejnością, czyli w tym przypadku