Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Pioras
Posty: 14
Rejestracja: 12 gru 2017, o 22:19

Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Postautor: Pioras » 25 paź 2018, o 00:20

Witam serdecznie :)

Na samym początku wspomnę tylko że w kwestii tłumaczeń i technikalii z tym związanych jestem totalnym laikiem.
Chodzi więc o to, że chciałbym spróbować zacząć tłumaczyć grę Soulcalibur VI, która jest na Unreal Engine 4. Problem leży w tym, że nie mam bladego pojęcia jak dostać się do plików z tekstem, jak je edytować i zapisać aby działały w grze. Poszperałem chwilę w internecie ale nie zdołałem znaleźć czegoś zadowalającego. Jedyne czego się domyślam to to że tekst na 99% znajduje się w plikach PAK które są jednymi z nielicznych które znajdują się na dysku po instalacji gry. Jeśli ktoś jest w stanie mi doradzić, to bardzo proszę o pomoc.

Pozdrawiam

masagrator
Posty: 45
Rejestracja: 24 gru 2018, o 20:05

Re: Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Postautor: masagrator » 24 gru 2018, o 20:25

QuickBMS pozwoli ci wypakować i przepakować pak, jeśli plik do wymiany będzie tej samej wielkości lub mniejszy od pliku wewnątrz pak.
https://aluigi.altervista.org/papers/quickbms.zip
Do tego skrypt do wypakowywania plików pak UE4
https://aluigi.altervista.org/bms/unrea ... ment_4.bms
Odpalasz program (jeden jest dla plików <=4GB, drugi dla powyżej), wybierasz ten skrypt, potem plik do wypakowania, potem miejsce do wypakowania.
Reimport pozwala przepakować plik (mogą tam być tylko te pliki, które zmodyfikowałeś - będzie szybciej) i idziesz tą samą kolejnością, czyli w tym przypadku
Skrypt -> Plik do przepakowania -> Folder ze zmodyfikowanymi plikami

Trochę późno, ale mam nadzieję, że nie za późno. :D

amd12
Posty: 7
Rejestracja: 3 cze 2019, o 19:22

Re: Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Postautor: amd12 » 21 cze 2019, o 11:47

Podjąłem już ten problem w innym poście i nie chcę duplikować , ale wciąż nie mogę rozwiązać problemu :( ... program pozwala mi na tłumaczenie po 1..2 wyrazie na raz ...inaczej błędy.
Załączniki
BCN.PNG

hdx
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2020, o 19:15

Re: Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Postautor: hdx » 16 sty 2020, o 19:20

@Pioras

Co z Twoją chęcią przetłumaczenia gry Soulcalibur VI?

UpranaWPervolu
Posty: 3
Rejestracja: 18 lis 2020, o 06:26

Re: Tłumaczenie gry na Unreal Engine 4

Postautor: UpranaWPervolu » 18 lis 2020, o 07:37

@Pioras

Co z Twoją chęcią przetłumaczenia gry Soulcalibur VI?
Obawiam się, że mogła umrzeć śmiercią naturalną :-(


Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości