Strona 1 z 1

Life is Strange 2 lekko wkurzające tłumaczenie gry

: 6 cze 2019, o 08:16
autor: amd12
Witam :)
Zajmuję się hobbistycznie tłumaczeniem gier, Na różnych silnikach..Po raz pierwszy trafiłem na Unreal...do wyeksportowania tekstu,używam new_UE4_.locre ...wszystko ładnie, tylko wkurza mnie bo dialogi układają się alfabetycznie, a brak ciągłości dialogów znacznie utrudnia pracę..
Co prawda nigdzie mi się nie śpieszy ,ale...Czy istnieje jakiś wygodniejszy sposób ?
pzdr

Re: Life is Strange 2 lekko wkurzające tłumaczenie gry

: 8 cze 2019, o 13:07
autor: Norek
My mamy te dialogi w identycznej postaci i tłumaczymy oglądając materiał na YT i wyszukując pojedynczych zdań.
To o wiele więcej roboty niż lecenie z plikiem, ALE alfabetycznie ułożone dialogi to ogromny minus i niedogodność w kontekście dotychczasowej pracy, a druga sprawa, że o wiele lepiej jest tłumaczom ogarnąć kontekst, a mimo wszystko na etapie testów jest dużo mniej pracy.

Re: Life is Strange 2 lekko wkurzające tłumaczenie gry

: 11 cze 2019, o 08:18
autor: dudo66
Czy w The Awesome Adventures of Captain Spirit jest podobnie? Może ten tytuł byłoby najpierw łatwiej przetłumaczyć?

Re: Life is Strange 2 lekko wkurzające tłumaczenie gry

: 7 sie 2019, o 15:20
autor: Norek
Przecież CS wyszło pierwsze i nim się też zajęliśmy. Jest przetłumaczone od bardzo dawna i po korekcie. Testy kończyły się crashowaniem gry co 10-15 sekund.