Problem z QuickBMS

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
amd12
Posty: 7
Rejestracja: 3 cze 2019, o 19:22

Problem z QuickBMS

Postautor: amd12 » 16 cze 2019, o 11:29

Witam :)

Tłumaczę sobie grę LIS 2 , jestem dość zaawansowanym etapie ..epizodu 1.
Niestety program i skrypt , którego używam od jakiegoś czasu zgłasza problemy i stanąłem w miejscu.
Załączam screen błędu, może ktoś się z nim spotkał.
pzdr
Załączniki
BCN.PNG

masagrator
Posty: 45
Rejestracja: 24 gru 2018, o 20:05

Re: Problem z QuickBMS

Postautor: masagrator » 16 cze 2019, o 11:45

QuickBMS nie obsługuje importowania plików większych niż są w archiwum. Eksperymentalnie jest jeszcze reimport2, który daje takie pliki na koniec archiwum, ale rzadko kiedy się sprawdza.

Zalecam używanie UnrealPak znajdujący się w Unreal Engine. Pisałem instrukcje pod Switcha, ale sprawdza się też na innych platformach. Pecetowa wersja pewnie wymaga klucza szyfrującego (Switch ma nieszyfrowane archiwa) i nie wiem, czy jest on potrzebny przy tworzeniu patcha, ale jeśli nie działa bez szyfrowania, to musisz poszukać jak stworzyć plik z hasłem (miał chyba strukturę xml) i jaką komendę użyć do zaimplementowania go.
https://gbatemp.net/threads/how-to-unpa ... es.531784/

Pamiętam tylko tyle, że QuickBMS używa kluczy z crash dumpów i sam konwertuje je do używalnej formy.
UnrealPak używa haseł base64. Należy przekonwertować klucz w postaci hex do base64.
Na samym końcu tutaj jest jak należy aplikować klucze szyfrujące
https://blog.jamie.holdings/2019/03/23/ ... -projects/

masagrator
Posty: 45
Rejestracja: 24 gru 2018, o 20:05

Re: Problem z QuickBMS

Postautor: masagrator » 16 cze 2019, o 12:17

Tylko z tego co widzę te klucze szyfrujące służą tylko do wypakowywania, a pakowanie z szyfrem już jest niemożliwe bez tworzenia projektu w Unreal Engine i modyfikowania plików...
Tak więc na początek sprawdź bez szyfrowania czy ci zadziała.

amd12
Posty: 7
Rejestracja: 3 cze 2019, o 19:22

Re: Problem z QuickBMS

Postautor: amd12 » 16 cze 2019, o 22:02

Dziękuję za odpowiedz.
Mam sto pięćdziesiąt pomysłów na to , jak ogarnąć ten problem i pewnie jak to się często zdarza zacznę nie od tej strony.
Wszystko dobrze funkcjonowało do jakich 3/4 przetłumaczenia . wystarczy , że teraz po prostu usunę parę znaków ..czyli zmniejszę moją prace i ten błąd wstępuje.
Na nowych plikach działa idealnie..no właśnie spróbuję zaraz pododawać na nowym ile się da aby wzrosła waga..hmm
Dziś już późno..ale jeszcze tak się pobawię ..a jutro nowy dzień.
Jeszcze raz dziękuję ...jutro powinno mi się udać sprawdzić Twoje rady.

amd12
Posty: 7
Rejestracja: 3 cze 2019, o 19:22

Re: Problem z QuickBMS

Postautor: amd12 » 24 cze 2019, o 12:54

Hmm...
Przetłumaczyłem 70% pliku txt , który wyodrębniłem . Do tej pory wszystko działało jak należy pakowanie wypakowanie ..rozsypało się przy 71% i to wkurza..
Zbieram co potrzebne dla unrealpak wersja w której jest zrobiona gra Lis 2 to 4.16 czy przejście dalej z tłumaczeniem może uniemożliwiać klucz?

masagrator
Posty: 45
Rejestracja: 24 gru 2018, o 20:05

Re: Problem z QuickBMS

Postautor: masagrator » 24 cze 2019, o 12:57

Nie. Z tego co czytałem gra nie wymaga szyfrowania każdego pliku pak.

amd12
Posty: 7
Rejestracja: 3 cze 2019, o 19:22

Re: Problem z QuickBMS

Postautor: amd12 » 24 cze 2019, o 14:37

Dziękuję..wiec cóż to za hohlik .hmm


Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości