Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 12:41

witam,

tak wygląda katalog gry prototype:

Obrazek

który z tych plików może być odpowiedzialny za napisy, w zwiazku z tym że są to duże pliki sa to pewno pliki w rodzaju rar czyli zawierają dużo innych mniejszych plików.

macie jakiś pomysł czym można je wypakować ? podejrzeć ?

i czy ktoś już nie zajął się projektem spolszczenia prototype ? szukałem i nie znalazłem ale bardzo możliwe że coś przeoczyłem :)

Awatar użytkownika
Rael
Posty: 98
Rejestracja: 15 wrz 2008, o 17:08
Grupa: SCUMMPL
Kontakt:

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Rael » 11 lip 2009, o 12:44

Nie znam się na technikaliach, ale mam inne pytanie - czy jesteś pewien, że polski wydawca nie wyda łatki polonizacyjnej do gry, lub w późniejszym terminie wersję PL?
Sen i śmierć to bracia bliźniacy.

— Homer

white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 12:55

i czy ktoś już nie zajął się projektem spolszczenia prototype ? szukałem i nie znalazłem ale bardzo możliwe że coś przeoczyłem :)

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Grahf Wiseman » 11 lip 2009, o 14:27

Popatrzyłem hexedytorem w pliku scripts.rcf masz teksty z menusów.
Poprzeglądaj hexedytorem inne pliki - może na coś wpadniesz.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 14:48

yhm...a jakiego polecasz ?:) i w jaki sposób zalecasz szukać ?:)

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Grahf Wiseman » 11 lip 2009, o 14:59

Przejrzyj tutoriale na głównej i tutaj http://kochatakgroup.vdl.pl/readarticle ... icle_id=10
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 15:20

czy chodzi Ci np. o to:

viewtopic.php?f=30&t=7

Czy któregoś z tych programów mam użyć?

Bo otworzyłem wszystkie pliki rcf HHD hex editor neo i w żadnych nie znalazłem jakiś logicznych wyrazów. są to bardzo duże pliki nawet ok 1 Gb

Czy któryś z tych programów pozwoli mi się dostać do napisów w tych dużych plikach ?

a w tym katalogu scripts.rcf nie znalazłem podstawowego słowa continue z głównego menu.

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Grahf Wiseman » 11 lip 2009, o 15:24

http://grajpopolsku.pl/articles.php?cat_id=3 BTW nie mówię, że na pewno coś z tego wyjdzie - po prostu możesz spróbować się tym rozeznać lub też poprosić o pomoc kogoś z forum.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

white2009
Posty: 20
Rejestracja: 9 lip 2009, o 17:14

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: white2009 » 11 lip 2009, o 15:31

heh nie wiem kompletnie o co w tym chodzi :P no ok może kogoś poproszę ale nie wiem kogo.....Ty masz tą gre :)

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

Postautor: Grahf Wiseman » 11 lip 2009, o 15:36

Niestety - gra mnie wcale nie interesuje do tłumaczenia, a po drugie nie znam się na tyle by stworzyć coś co dałoby Ci wymierne korzyści. (edytor itp) A o co chodzi w tutorialu? Wystarczy chwilkę przysiąść i wszystko staje się jasne.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.


Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość