Strona 1 z 2

Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 12:41
autor: white2009
witam,

tak wygląda katalog gry prototype:

Obrazek

który z tych plików może być odpowiedzialny za napisy, w zwiazku z tym że są to duże pliki sa to pewno pliki w rodzaju rar czyli zawierają dużo innych mniejszych plików.

macie jakiś pomysł czym można je wypakować ? podejrzeć ?

i czy ktoś już nie zajął się projektem spolszczenia prototype ? szukałem i nie znalazłem ale bardzo możliwe że coś przeoczyłem :)

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 12:44
autor: Rael
Nie znam się na technikaliach, ale mam inne pytanie - czy jesteś pewien, że polski wydawca nie wyda łatki polonizacyjnej do gry, lub w późniejszym terminie wersję PL?

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 12:55
autor: white2009
i czy ktoś już nie zajął się projektem spolszczenia prototype ? szukałem i nie znalazłem ale bardzo możliwe że coś przeoczyłem :)

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 14:27
autor: Grahf Wiseman
Popatrzyłem hexedytorem w pliku scripts.rcf masz teksty z menusów.
Poprzeglądaj hexedytorem inne pliki - może na coś wpadniesz.

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 14:48
autor: white2009
yhm...a jakiego polecasz ?:) i w jaki sposób zalecasz szukać ?:)

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 14:59
autor: Grahf Wiseman
Przejrzyj tutoriale na głównej i tutaj http://kochatakgroup.vdl.pl/readarticle ... icle_id=10

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 15:20
autor: white2009
czy chodzi Ci np. o to:

viewtopic.php?f=30&t=7

Czy któregoś z tych programów mam użyć?

Bo otworzyłem wszystkie pliki rcf HHD hex editor neo i w żadnych nie znalazłem jakiś logicznych wyrazów. są to bardzo duże pliki nawet ok 1 Gb

Czy któryś z tych programów pozwoli mi się dostać do napisów w tych dużych plikach ?

a w tym katalogu scripts.rcf nie znalazłem podstawowego słowa continue z głównego menu.

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 15:24
autor: Grahf Wiseman
http://grajpopolsku.pl/articles.php?cat_id=3 BTW nie mówię, że na pewno coś z tego wyjdzie - po prostu możesz spróbować się tym rozeznać lub też poprosić o pomoc kogoś z forum.

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 15:31
autor: white2009
heh nie wiem kompletnie o co w tym chodzi :P no ok może kogoś poproszę ale nie wiem kogo.....Ty masz tą gre :)

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 15:36
autor: Grahf Wiseman
Niestety - gra mnie wcale nie interesuje do tłumaczenia, a po drugie nie znam się na tyle by stworzyć coś co dałoby Ci wymierne korzyści. (edytor itp) A o co chodzi w tutorialu? Wystarczy chwilkę przysiąść i wszystko staje się jasne.