Strona 2 z 2

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 15:39
autor: white2009
no to jak patrzę i robie to co oni szukam sensownego słowa w każdym pliku za pomocą hex editora i nie znajduje nic...same krzaki. tak jakby trzeb było te pliki jakoś wypakować :(

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 15:40
autor: Grahf Wiseman
Może być dokładnie tak jak mówisz.

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 15:55
autor: white2009
ale nie mam pojęcia czym mogę to zrobić i właśnie tego chciałbym się dowiedzieć :) naprawdę chciałbym zrobić spolszczenie do dobrej gry...może jakieś propozycje ?

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 16:14
autor: Grahf Wiseman
Niestety brak umiejętności i znajomości technikaliów poważnie ogranicza możliwość tłumaczenia. Polecam rozejrzeć się za innym projektem już nieco rozgryzionym lub wspomóc jakąś grupę.
Zobacz tutaj viewtopic.php?f=45&t=339

Od siebie dodam, ze istnieje możliwość tłumaczenia The Dig na PCta i Alundry na PSXa.

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 16:19
autor: white2009
a orientujesz się czy istnieje spolszczenie do bloodrayne 2 ?

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 16:20
autor: Grahf Wiseman
Jest w trakcie tworzenia.
BTW Zdania zaczynamy wielkiej litery, przed ? i ! nie stawiamy spacji.

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 16:23
autor: white2009
Przez kogo? Projekt może ciągnie się dośc długo i może w ogóle nie dojśc do końca ?

Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć

: 11 lip 2009, o 16:26
autor: Grahf Wiseman
Po pierwsze - może byś zajrzał do działu projekty? viewtopic.php?f=9&t=273
Po drugie nie jestem wróżką - skąd mam wiedzieć co ile będzie trwało?