Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
no to jak patrzę i robie to co oni szukam sensownego słowa w każdym pliku za pomocą hex editora i nie znajduje nic...same krzaki. tak jakby trzeb było te pliki jakoś wypakować :(
- Grahf Wiseman
- Tłumaczeniowy męczennik
- Posty: 646
- Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13
Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
Może być dokładnie tak jak mówisz.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.
Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
ale nie mam pojęcia czym mogę to zrobić i właśnie tego chciałbym się dowiedzieć :) naprawdę chciałbym zrobić spolszczenie do dobrej gry...może jakieś propozycje ?
- Grahf Wiseman
- Tłumaczeniowy męczennik
- Posty: 646
- Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13
Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
Niestety brak umiejętności i znajomości technikaliów poważnie ogranicza możliwość tłumaczenia. Polecam rozejrzeć się za innym projektem już nieco rozgryzionym lub wspomóc jakąś grupę.
Zobacz tutaj viewtopic.php?f=45&t=339
Od siebie dodam, ze istnieje możliwość tłumaczenia The Dig na PCta i Alundry na PSXa.
Zobacz tutaj viewtopic.php?f=45&t=339
Od siebie dodam, ze istnieje możliwość tłumaczenia The Dig na PCta i Alundry na PSXa.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.
Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
a orientujesz się czy istnieje spolszczenie do bloodrayne 2 ?
- Grahf Wiseman
- Tłumaczeniowy męczennik
- Posty: 646
- Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13
Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
Jest w trakcie tworzenia.
BTW Zdania zaczynamy wielkiej litery, przed ? i ! nie stawiamy spacji.
BTW Zdania zaczynamy wielkiej litery, przed ? i ! nie stawiamy spacji.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.
Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
Przez kogo? Projekt może ciągnie się dośc długo i może w ogóle nie dojśc do końca ?
- Grahf Wiseman
- Tłumaczeniowy męczennik
- Posty: 646
- Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13
Re: Prototype - plik odpowiedzialny za napisy i jak go otworzyć
Po pierwsze - może byś zajrzał do działu projekty? viewtopic.php?f=9&t=273
Po drugie nie jestem wróżką - skąd mam wiedzieć co ile będzie trwało?
Po drugie nie jestem wróżką - skąd mam wiedzieć co ile będzie trwało?
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości