Własna czcionka, by gra wyświetlała polskie znaki

Szukasz betatestera, korektora, grafika, itp?
Tutaj napisz ogłoszenie^^
Womztekk
Posty: 2
Rejestracja: 10 paź 2017, o 16:19

Własna czcionka, by gra wyświetlała polskie znaki

Postautor: Womztekk » 10 paź 2017, o 16:22

Witam. Jest tu ktoś jakimś specem który wyjaśniłby amatorowi ( :D ) jak stworzyć polskiego fonta, by przetłumaczona przeze mnie gra wyświetlała polskie znaki, a nie kwadraty czy pytajniki?
Gra nad którą pracuję to Monopoly PLUS.
Z góry dzięki za wszelaką pomoc :D

Womztekk
Posty: 2
Rejestracja: 10 paź 2017, o 16:19

Re: Własna czcionka, by gra wyświetlała polskie znaki

Postautor: Womztekk » 11 paź 2017, o 14:12

Chciałbym jeszcze dopomnieć, iż znalazłem w folderze FONTS pliki z rozszerzeniami .NPC .LPC i .DPC. Czy to te pliki należy w jakiś sposób wyedytować?

Awatar użytkownika
sb8gapi
Posty: 401
Rejestracja: 13 lip 2013, o 21:13

Re: Własna czcionka, by gra wyświetlała polskie znaki

Postautor: sb8gapi » 23 lis 2017, o 23:31

Plik DPC zawiera od kilku do kilkudziesięciu plików sklejonych w jeden plik. Plik LPC zawiera kilka list wszystkich plików zawartych w DPC wraz z dokładnym opisem ich wielkości, zajmowanym blokiem, typem itp.. Plik NPC zawiera listę plików z DPC.
Do pliku DPC trzeba by napisać jakiś skrypt lub narzędzie, które na podstawie pliku LPC wyodrębni pliki DPC a po edycji wypakowanych plików złączy w jeden plik DPC. Niestety nie znam się na programowaniu, więc w tej kwestii nie pomogę.
Załączniki
FONT.ZIP
Przykładowe pliki czcionki z gry
(413.57 KiB) Pobrany 125 razy


Wróć do „Pomoc przy projektach”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości