[PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach

Szukasz betatestera, korektora, grafika, itp?
Tutaj napisz ogłoszenie^^
ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

[PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach

Postautor: ffgriever » 22 sty 2018, o 19:19

Hej, potrzebuję pomocy przy grafikach technik malarskich. Większość ma względnie jednolite tła i tam radzę sobie nieźle, ale w tych tła są bardziej skomplikowane. Mam grafiki z trzech wersji językowych (powinno być łatwiej wyczyścić tekst z oryginalnej, bo co jest przykryte tekstem w jednej, może być puste w innej) oraz polski tekst (font kosztuje 500 euro, więc zadowoliłem się "przeklejanką").

W skrócie:

Z tego
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Oraz tego
Obrazek

Chciałbym otrzymać to
Obrazek
(tylko w ośmiokrotnie wyższej rozdzielczości :) )

Cała paczka (15 zestawów plików) znajduje się tutaj:
http://ff12.pl/down/fudecore/fudecore.7z

Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc, bo mi zejdzie przy tym kilka dni, a wprawnemu grafikowi pewnie kilkadziesiąt minut.

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach

Postautor: mendosa » 22 sty 2018, o 22:06

Nie podejmę się pomocy, gdyż mnie też z tym zeszłoby kilka dni (lekko licząc ;), ale mam sugestię dotyczącą kropki nad "ż" - powiększyłbym ją, albo odbił w pionie tak, aby przypominała tę znad "i". W tej orientacji i przy tej wielkości kojarzy mi się z kreską nad "ź". Jednakże to tylko moja subiektywna opinia.
N.E.M.O.

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 298
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach

Postautor: Robin » 22 sty 2018, o 22:24

Trzy pierwsze zrobione:
www.balamb.pl/gpp/sub_fudetit_1.zip

Z uwagi na pewne w tle Wicher został takiej szerokości, jak w oryginale, nie ściskałem go tak, jak jest to zrobione w EN.

Jutro się zapewne zajmę kolejnymi ;)

Edit: a jednak cztery, nie trzy, plik zip zaktualizowany.
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach

Postautor: ffgriever » 23 sty 2018, o 09:33

Dzięki wielkie, Robin.

Co do kropki nad ż. Jest to oryginalna kropka, zaprojektowana przez autora fonta. W foncie są oddzielnie wszystkie znaki diakrytyczne do "składania", acute, diereza, ogonek, kropka, itd, więc moje "przeklejanie" polegało tylko na umieszczeniu tej kropki na środku znaku, bo nawet wysokość jest oryginalna (podobnie jak z ogonkami, itd.). Sama gra, niestety, nie obsługuje składania (rysuje te diakrytyki jako oddzielne znaki o maksymalnej szerokości), ale w wersji PS2 trzeba było sobie te ogonki samemu domalować, więc to zawsze jakis plus.

Obrazek

Z drugiej strony fakt, że idealnie to nie wygląda. Nazwa to DF Ru Lei (w grze użyte są wersje W5 i W7 - różny ciężar, W9 to typowy bold, W7 to taki półbold). Serio, font ttf/otf kosztuje 430 euro (netto!) za jedną wersję a za całą rodzinę 1499 euro netto. Jeden z droższych, jakie widziałem.

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 298
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach

Postautor: Robin » 23 sty 2018, o 23:32

www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PC] Okami HD PL - pomoc przy grafikach

Postautor: ffgriever » 24 sty 2018, o 00:00

Dziękuję bardzo.

Jak tylko skończę z drogowskazami na mapie, wszystkie rzucające się w oczy bitmapy powinny już być gotowe. Potem zostanie przeniesienie tekstu z bestiariusza i zrobienie kilku mniej istotnych grafik. Jeśli nic się nie obsunie, finalna wersja porta powinna być gotowa w około dwa tygodnie.


Wróć do „Pomoc przy projektach”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość