[NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Szukasz betatestera, korektora, grafika, itp?
Tutaj napisz ogłoszenie^^
Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: Norek » 22 lut 2011, o 21:13

Z tego co wiem, były tylko przymiarki.
Nikt póki co gry nie tłumaczy, więc nie nastawiałbym się zbytnio na spolszczenie.
Chociaż może kiedyś...
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

poxer
Posty: 31
Rejestracja: 18 lip 2010, o 11:10

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: poxer » 1 mar 2011, o 17:59

IMO wystarczy jeszcze uzgodnić kilka nazwisk i można się brać za robotę.
Ktoś od narzędzi i tłumacze, ew. grafik. Do 5 osób starczy. Kto się pisze? :)

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: Manuel Czaszka » 1 mar 2011, o 20:02

Narzędzia w większości już są. Ba! Mam nawet na dysku przetłumaczoną pierwszą rozprawę^^

http://www.romhacking.net/utils/419/
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

poxer
Posty: 31
Rejestracja: 18 lip 2010, o 11:10

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: poxer » 3 mar 2011, o 22:16

Szybki jesteś. ^^

To ktoś się pisze na organizację projektu i przetłumaczenie Phoenixa?

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: Manuel Czaszka » 3 mar 2011, o 22:18

Narzędzia nie są mojego autorstwa. Projekt zaś porzuciliśmy (miałem go robić z Cierpą) ze względu na zabójczą monotonię skryptu.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

poxer
Posty: 31
Rejestracja: 18 lip 2010, o 11:10

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: poxer » 3 mar 2011, o 22:28

Męczyłem się z tymi narzędziami jakiś czas temu i za nic nie mogę rozpracować czemu przy uruchamianiu wychodzi im error. Szkoda że to jedyne tego typu narzędzie do tej gry ogólnodostępne w internecie...

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: Manuel Czaszka » 3 mar 2011, o 22:36

Narzędzia działają na 100%. Chociaż można się pogubić na początku. Jeśli dobrze pamiętam, to bardzo ważna jest kolejność działania. Screen z zainsertowanego polskiego skryptu:
http://img237.imageshack.us/img237/8631/54122021.jpg
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Grand
Posty: 3
Rejestracja: 26 lip 2011, o 15:40

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: Grand » 26 lip 2011, o 15:55

Cześć.
Od jakiegoś czasu chciałem przetłumaczyć Phoenixa Wrighta na polski. Znam dobrze angielski, jednak jestem kompletnie zielony, jeśli chodzi o kwestie techniczne. Znalazłem w internecie program "Phoenix Wright Script Editor", ale jak próbuję załadować rom, to wyświetla error i się wyłącza. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnić, jak tego programu używać i wrzucić jakąś działającą wersję?

Awatar użytkownika
Zacksu22
Posty: 68
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 02:37

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: Zacksu22 » 26 wrz 2014, o 04:23

Jako ze jestem fanem tej gry to dodam coś od siebie.
Znalazłem coś takiego jak szukałem zaangielszczenia PW w wersji na GBA. Bo grałem kiedyś w oryginalą Angielską wersję tej gry na DSa. I średnio wszystko rozumiałem.


http://gbatemp.net/threads/gyakuten-sai ... ion.76754/

Moim prywatnym zdaniem, przetłumaczenie wersji na GBA byłoby o wiele prostsze. No ale ja się tam nie znam. Można by podeprzec się Angielską wersją PW i przetłumaczyć japońską wersje tych gier z GBA. Bo z tego co wyczytałem to gry nie różnią się zbyt dużo.
Szkoda ze chwilowo nie posiadam sprawnego komputera. Bo sam bym się tym pobawił w wolnych chwilach.
Gra jest jedną z lepszych w jaką miałem okazję zagrać.
To tyle z mojej strony. Pozdrawiam

rafgc
Posty: 1
Rejestracja: 2 maja 2013, o 21:22

Re: [NDS] Phoenix Wright - jak się za to zabrać?

Postautor: rafgc » 22 lis 2016, o 08:54

Jakiś czas temu też chciałem się zabawić w tłumaczenie tej gry, jednak były problemy z tymi skryptami, a potem zająłem się czym innym. Ostatnio jednak porównując oryginalny skrypt, a ten wygenerowany przez PWSE zauważyłem, że PWSE generuje źle wskaźniki, zamiast zer wstawia F, czyli jak mamy wskaźnik 00001234, to PWSE generuje go jako FFFF1234, niestety nie wiem jakim cudem taki skrypt działa w grze, ale faktem jest, że PWSE nie potrafi przekonwertować wygenerowanego przez siebie pliku binarnego z powrotem do tekstowego.


Wróć do „Pomoc przy projektach”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość