[PSX] Parasite Eve

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 27 mar 2009, o 18:39

Nie pracujemy i nie będziemy pracować nad kompatybilnością gier po nałożeniu spolszczenia z PSP.(dlatego, że nie posiadamy tej konsoli)
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: bemberg » 28 mar 2009, o 12:43

Chyba, że ktoś chcę sfinansować kupno konsoli :D
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
kuzo89
Posty: 71
Rejestracja: 23 maja 2008, o 21:50

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: kuzo89 » 3 kwie 2009, o 10:03

Na PSP rusza każde spolszczenie, każdej gry z PSX'a którą jest w stanie odtworzyć PSP (czyt. wszytskie, tylko trzeba się pobawić z popsloaderem). Jest to emulator Sony, wiec nie ma możliwośći, że kompatybilna gra będzie miała zwolnienia animacji, artefakty, przekłamania w obrazie, czy inne błędy.

Niestety mylisz się. Pełna instrukcja jak odpalić PE na PSP w postach poniżej - KG
Obrazek

rozowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 maja 2009, o 14:59

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: rozowy » 2 maja 2009, o 16:09

Gra uruchamia się na psp po zastosowaniu programu CDmage zamiast ECCRegen ( po zastosowaniu łatki wyskakuje kupa błędow sprawdzałem ilość błędow przed łataniem i wyskakiwał tylko jeden ) i ustawieniu emulatora psx na pops 3.90
Kochatak Group - błędy jednak powstają po łataniu obrazu co pokazuje CDmage i nie pisze tego złośliwie
itson , SpokoWap , wielebny , benzo - zastosujcie się do tej porady i pogracie na psp
kuzo89 - nie wypowiadaj sie jeśli nie miałeś z tym błędem do czynienia najlepiej sprawdz sam zanim dasz złotą rade

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 2 maja 2009, o 16:47

Dzięki za informacje - umieszczę ją na stronie, na pewno przyda się wielu graczom.
Za pomocą Cdmage wykonujemy następującą czynność.

Włączamy program/wybieramy zakładkę Action/Scan for corrupted sectors/czekamy chwilkę/znów wybieramy zakładkę Action/Repair Crorrupted Sectors i gotowe.

Program pobierzemy z: http://www.cdrinfo.pl/download/1106180041
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

darkwizard
Posty: 27
Rejestracja: 18 kwie 2009, o 14:20

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: darkwizard » 4 maja 2009, o 23:01

Proponuje takze zapodac na strone PSPLoader jest to soft na ktorym idzie kazde spolszczenie. Testowalem wszystkie gry. Jak na razie kazda idzie bez problemu FFIX,BOF4,FF7, itp. Przewaznie userzy ktorzy maja przerobione PSP uzywaja wersji softu 3.90 (chodzi o PSPLoader nie soft konsoli) i np BOF4 idzie na 3.41, dlatego przed powiedzeniem sobie ze dana gra nie dzie sprawdzcie wszystkie wersje softow

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Berion » 5 maja 2009, o 15:38

Nie PSPLoader tylko POPSLoader...

Każda spatchowana gra będzie kompatybilna z popsem o ile w ogóle jest z nim kompatybilna (a konkretnie z daną wersja popsa). Wyjątkiem są (mogą być) gry ze zbindowanymi cractro (jak np. TenchuSA PL).
~ Primum non nocere ~

SpokoWap
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 13:57
Kontakt:

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: SpokoWap » 13 maja 2009, o 14:44

Rozowy - zrobiłem według Twojego opisu i gra działa, tzn. nie zawiesza się po pierwszym filmiku - dzięki. Eboota zrobiłem programem MULTI DISC GUI PopStation v3_00 (dwie płyty w jednym pliku). Pops ustawiony na 3.90. Zabieram się teraz za przechodzenie, jak będą jakieś problemy w późniejszych etapach, dam znać. Kochatak Group - dzięki Wam za spolszczenie :-)

SpokoWap
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 13:57
Kontakt:

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: SpokoWap » 16 maja 2009, o 20:51

Witam załogę. Właśnie przeszedłem pierwszą płytę i na drugiej zauważyłem, że tylko menu i opisy przedmiotów są w wersji PL. Dialogi zaś są w wersji angielskiej. Dodam, że pierwszy CD to NTSC drugi zaś przerobiony selektorem PAL/NTSC. Pewnie ot to, ale chce się upewnić.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Parasite Eve

Postautor: Grahf Wiseman » 16 maja 2009, o 21:02

Hmm druga płyta ma jeszcze trochę pojedynczych zdań w wersji angielskiej, ale najlepszym testem będzie podejście do maszyny z zagadkami w muzeum - jeśli zagadka jest po polsku to znaczy, ze wszystko gra.(raczej)
Do tego rozmowa z dr Klampem, z Eve lub po wyjściu z muzeum - wszystko powinno być w PL.
Być może jest tak jak mówisz - problem z selektorem.
Daj znać co i jak.

EDIT
Napisz czy menu główne 2CD ma ładne grafiki w języku polskim. Tzn Nowa Gra, Kontynuuj itd.
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości