[PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Mazur20013
Posty: 1
Rejestracja: 9 lis 2014, o 21:20

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

Postautor: Mazur20013 » 29 wrz 2015, o 21:34

Mam pytanie, czy spolszczenie działa na wersję 4.21 bo nie moge znalezdz patcha 4.20b? :(

justmix4
Posty: 1
Rejestracja: 2 lip 2017, o 19:51

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

Postautor: justmix4 » 2 lip 2017, o 19:52

Spolszczenie niestety nie działa z wersją "4.21 (FINAL)". Szkoda, że projekt padł na przedostatniej wersji gry.

MisterDiego27
Posty: 2
Rejestracja: 6 cze 2016, o 20:33

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

Postautor: MisterDiego27 » 11 lis 2017, o 14:23

Witam, dokończyłem spolszczenie i które działa już na wersję 4.21
-Wszystkie pliki należy wypakować do głównego folderu z grą.
Załączniki
The_Guild_2_Renesans_4.21_PL.rar
(891.24 KiB) Pobrany 501 razy

Perseverantia
Posty: 1
Rejestracja: 18 sty 2018, o 02:20

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

Postautor: Perseverantia » 18 sty 2018, o 02:26

Witam, dokończyłem spolszczenie i które działa już na wersję 4.21
-Wszystkie pliki należy wypakować do głównego folderu z grą.
Jeśli podmieni się następujące pliki DB, GUI, Resource, Textures w głównym folderze z owymi oryginalnymi plikami to zamiast polskiej czcionki są krzaczki co w sumie nie dziwi bo oryginalne pliki mają znacznie większą zawartość niż te od spolszczenia. Ktoś może powiedzieć, więc co robię źle?
Gra w wersji 4.0 spatchowaną plikiem CDP do 2.41
Z góry dzięki za pomoc :d
PS
Jeśli nie używam spolszczenia tylko zainstaluje patch 2.41 od CDP i w pliku config.ini zamienei language="english" na language="polish" to co prawda jest spolszczenie lecz niekompletne, np tytuly, obywatel bez pelni praw etc sa w jezyku ang, no chyba ze nie istnieje pelne 100% spolszczenie

FLT
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2018, o 12:09

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

Postautor: FLT » 23 sie 2018, o 12:12

Witam, obecnie mam problem z brakiem tłumaczeń do pewnych kwestii zawartych w skryptach Lua, brakuje ich w text.dbt. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jakie powinno być tłumaczenie następujących kwestii?

_AUTOROUTE_TYPESELECT_BODY_+1
_AUTOROUTE_TYPESELECT_HEAD_+0
_AUTOROUTE_TYPESELECT_BODY_+2
_AUTOROUTE_SALETHRESHOLD_ * (gwiazdka oznacza wszystkie opcje [+1,+2, itp])
Nie ma tam komentarza po niemiecku (jak u mnie) żeby to po ludzku przetłumaczyć. Zaznaczę że chodzi o tworzenie szlaku handlowego, zamiast kwestii na buttonach są takie oto wynaturzenia.

edit: Zapomniałem o jednej kwestii
_AUTOROUTE_TYPESELECT_BODY_+2

Dodam że brakuje tych kwestii w spolszczeniu pobranym tutaj.

FLT
Posty: 2
Rejestracja: 23 sie 2018, o 12:09

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

Postautor: FLT » 23 sie 2018, o 12:20

Witam, dokończyłem spolszczenie i które działa już na wersję 4.21
-Wszystkie pliki należy wypakować do głównego folderu z grą.
Jeśli podmieni się następujące pliki DB, GUI, Resource, Textures w głównym folderze z owymi oryginalnymi plikami to zamiast polskiej czcionki są krzaczki co w sumie nie dziwi bo oryginalne pliki mają znacznie większą zawartość niż te od spolszczenia. Ktoś może powiedzieć, więc co robię źle?
Gra w wersji 4.0 spatchowaną plikiem CDP do 2.41
Z góry dzięki za pomoc :d
PS
Jeśli nie używam spolszczenia tylko zainstaluje patch 2.41 od CDP i w pliku config.ini zamienei language="english" na language="polish" to co prawda jest spolszczenie lecz niekompletne, np tytuly, obywatel bez pelni praw etc sa w jezyku ang, no chyba ze nie istnieje pelne 100% spolszczenie
Zmartwię cię, ale z tym spolszczeniem jest coś nie tak. Jednakże, gdy masz patcha 4.21 plus hotfix to tam jest częściowe spolszczenie. Właśnie takie z którym mam problem, jak pisałem wyżej.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość