Strona 2 z 2

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

: 29 wrz 2015, o 21:34
autor: Mazur20013
Mam pytanie, czy spolszczenie działa na wersję 4.21 bo nie moge znalezdz patcha 4.20b? :(

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

: 2 lip 2017, o 19:52
autor: justmix4
Spolszczenie niestety nie działa z wersją "4.21 (FINAL)". Szkoda, że projekt padł na przedostatniej wersji gry.

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

: 11 lis 2017, o 14:23
autor: MisterDiego27
Witam, dokończyłem spolszczenie i które działa już na wersję 4.21
-Wszystkie pliki należy wypakować do głównego folderu z grą.

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

: 18 sty 2018, o 02:26
autor: Perseverantia
Witam, dokończyłem spolszczenie i które działa już na wersję 4.21
-Wszystkie pliki należy wypakować do głównego folderu z grą.
Jeśli podmieni się następujące pliki DB, GUI, Resource, Textures w głównym folderze z owymi oryginalnymi plikami to zamiast polskiej czcionki są krzaczki co w sumie nie dziwi bo oryginalne pliki mają znacznie większą zawartość niż te od spolszczenia. Ktoś może powiedzieć, więc co robię źle?
Gra w wersji 4.0 spatchowaną plikiem CDP do 2.41
Z góry dzięki za pomoc :d
PS
Jeśli nie używam spolszczenia tylko zainstaluje patch 2.41 od CDP i w pliku config.ini zamienei language="english" na language="polish" to co prawda jest spolszczenie lecz niekompletne, np tytuly, obywatel bez pelni praw etc sa w jezyku ang, no chyba ze nie istnieje pelne 100% spolszczenie

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

: 23 sie 2018, o 12:12
autor: FLT
Witam, obecnie mam problem z brakiem tłumaczeń do pewnych kwestii zawartych w skryptach Lua, brakuje ich w text.dbt. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jakie powinno być tłumaczenie następujących kwestii?

_AUTOROUTE_TYPESELECT_BODY_+1
_AUTOROUTE_TYPESELECT_HEAD_+0
_AUTOROUTE_TYPESELECT_BODY_+2
_AUTOROUTE_SALETHRESHOLD_ * (gwiazdka oznacza wszystkie opcje [+1,+2, itp])
Nie ma tam komentarza po niemiecku (jak u mnie) żeby to po ludzku przetłumaczyć. Zaznaczę że chodzi o tworzenie szlaku handlowego, zamiast kwestii na buttonach są takie oto wynaturzenia.

edit: Zapomniałem o jednej kwestii
_AUTOROUTE_TYPESELECT_BODY_+2

Dodam że brakuje tych kwestii w spolszczeniu pobranym tutaj.

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

: 23 sie 2018, o 12:20
autor: FLT
Witam, dokończyłem spolszczenie i które działa już na wersję 4.21
-Wszystkie pliki należy wypakować do głównego folderu z grą.
Jeśli podmieni się następujące pliki DB, GUI, Resource, Textures w głównym folderze z owymi oryginalnymi plikami to zamiast polskiej czcionki są krzaczki co w sumie nie dziwi bo oryginalne pliki mają znacznie większą zawartość niż te od spolszczenia. Ktoś może powiedzieć, więc co robię źle?
Gra w wersji 4.0 spatchowaną plikiem CDP do 2.41
Z góry dzięki za pomoc :d
PS
Jeśli nie używam spolszczenia tylko zainstaluje patch 2.41 od CDP i w pliku config.ini zamienei language="english" na language="polish" to co prawda jest spolszczenie lecz niekompletne, np tytuly, obywatel bez pelni praw etc sa w jezyku ang, no chyba ze nie istnieje pelne 100% spolszczenie
Zmartwię cię, ale z tym spolszczeniem jest coś nie tak. Jednakże, gdy masz patcha 4.21 plus hotfix to tam jest częściowe spolszczenie. Właśnie takie z którym mam problem, jak pisałem wyżej.

Re: [PC] The Guild 2 - Renaissance (Renesans)

: 3 wrz 2022, o 00:09
autor: marco
Witam. Może i temat już nie jest aktywny i stary, ale postanowiłem raz na zawsze zakończyć problem spolszczenia do tej gry. Spolszczenie działa i ma się dobrze. Jednak źle zostało przygotowane i w tym był problem. Mówię tutaj o wersji od MisterDiego27 na 4.21.
Po pierwsze potrzebujecie oryginalnej angielskiej wersji gry (Najlepiej ze steam bo tutaj testowałem).
-Pobieracie spolszczenie od MisterDiego27
-Zamieniacie wszystkie pliki tak jak w instrukcji od niego
-Zmieniacie "english na polish" w config (// Language for localization
Language = "polish")
Teraz najważniejsze bo spolszczenie dalej nie działa w pełni. Po prostu brakuje jednej zmiany by spolszczenie zaczęło być poprawnie interpretowane.
Trzeba wejść w plik test.dbt, czyli nasze spolszczenie. Zmieniamy |"english" STRING 0 | na |"polish" STRING 0 |i dopiero teraz spolszczenie będzie działało jak trzeba.
Nie korzystać z łatek bo to psuje wersje i fonty.
Bez tytułu.jpg