Ostatnimi czasy sporo gram w Halo, a jako, że jeszcze nie miałem przyjemności mordować się z DDSami to postanowiłem pozmieniać tekstury i poprzesuwać trochę obiektów. Nie wiem jak w Ameryce, ale np. u nas drzewa nie wyrastają z rzeki, a planety nie są zawieszone pomiędzy domenami - no ale co kraj to obyczaj. ;)
Nie jest to dla mnie projekt priorytetowy i zasiadam do niego dopiero jak mam czas i nic ciekawszego do roboty (czyli bardzo rzadko). Na razie zmianie uległ jedynie title screen (szaro-brunatna kolorystyka, którą postaram się utrzymać w całym hacku, a której nie widać na screnie poniżej) i mapa Battle Creek.
Jakość screenów jest nędzna, wiem. Kiepski aparat + CRT, a XDK nie chce mi się stawiać. :P
PS: ktoś zna jakis dobry optimizer do DDS (DXT1/3/5/XRGB/ARGB)? Plugi od NVidia'i są kiepskie. Po za tym Photoshop nie potrafi poprawnie indexsować alpha w 4/8bit.
- Berion
[XBOX] Halo - The Excavation
[XBOX] Halo - The Excavation
~ Primum non nocere ~
Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość