[PC] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
marcex
Posty: 12
Rejestracja: 28 gru 2012, o 10:12

[PC] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: marcex » 19 sty 2013, o 13:18

Obrazek



Witam wszystkich.
Od dłuższego czasu zajmuję się projektem tłumaczenia wspaniałej gry
Kingdoms of Amalur Reckoning
Do projektu skusił mnie olbrzymi świat, wciągający scenariusz i zręcznościowy system
walki rodem z najlepszych slasherów.
Za stworzenie świata i jego historię odpowiada autor bestsellerowych powieści fantasy R. A. Salvatore,
od strony wizualnej grą zajmował się twórca komiksowego Spawna Todd McFarlane, a nad całością czuwał główny projektant dwóch poprzednich odsłon cyklu The Elder Scrolls, czyli Ken Rolston.
Po wielu prośbach od użytkowników zdecydowałem się napisać tutaj ten post , na tym wspaniałym forum
Projekty i zachęcić was do pomocy tłumaczenia.
Obecny postęp:
itemki akcesoria przetłumaczone w około 90 %
około 15/353 questów zostało do przetłumaczenia.
Questów jest jednak więcej 353
które są jeszcze zakodowane 002/English Target/BigFile_0001.big

oraz uzupełnienie tłumaczenia na google docs

Chciałbym poinformować wszystkich fanów, że prace tłumaczenia powoli dobiegają końca.
KOAR został ukończony i przetestowany na spolszczeniu co widać w galerii.
Poprawione zostały, niektóre błędy interpunkcyjne stylistyczne gramatyczne itp.
Na liczniku zostało jedynie tylko 21 questów pobocznych po ang.
z tego 11 jest w trakcie tłumaczenia, a 10 krótkich questów czeka na chętnych
przy okazji na korektę i beta testy wystarczy napisać na marcex@wp.pl.


Pomoc Tłumaczenia na google docs
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... Ncmc#gid=0 Akcesoria
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... weFE#gid=0 Alchemia
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... GT2c#gid=0 Secondary
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... DX2c#gid=0 Questy
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... wUlE#gid=0
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... 3N0E#gid=0
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... KUVE#gid=0 Miejsca
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... 5TXc#gid=0 Tabela nazw
https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... 5T0E#gid=0 Questy
Niezalecane jest edytowanie w przeglądarce IE ponieważ potrafi mieć niezłego muła
co jakiś czas robiona jest kopia bezpieczeństwa.
Chciałbym także nadal przypomnieć, że jeśli czujecie się na siłach, możecie wesprzeć projekt.
Jakiś quest zawsze się znajdzie wystarczy napisać na marcex@wp.pl
Kończąc, chciałbym zaprosić was do obejrzenia galerii http://imageshack.us/user/marcex1
Pamiętajcie także, że jak zawsze możecie zgłaszać swoje uwagi. Zależy nam na wychwyceniu każdego błędu czy też na implementacji jakiegoś rozwiązania.

Pomysł projektu, tłumaczenie, korekta i inne duperele--- ''marcex''
René Spišák XRaptor--- narzędzie do ekstrakcji skryptu
Haoose Russian Friend
tłumaczenie, korekta, czcionka [bez tej osoby byśmy zgasili światła]--- zielek88
tłumaczenie i korekta i Mastering --- Małgorzata Skwarczyńska ''mahrain''
tłumaczenie i korekta i Mastering---Bartosz Kwidziński ''Harrolfo''
tłumaczenie--Kama Gójska ''Wilczyca''

Pomoc przy tłumaczeniu
Bartosz "bartosw" Staszek
Rafał Sokół
Aleksandra Tylkowska ''Shadake''
Valter
Marcin Szynkowski marcino450@wp.pl
???? cdn.

Alusowy
Posty: 12
Rejestracja: 1 lis 2012, o 12:39

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: Alusowy » 19 sty 2013, o 14:21

Od premiery czekam na polską wersję, może w końcu będzie sens kupić tą grę ;)

wik1992
Posty: 64
Rejestracja: 13 wrz 2009, o 16:39

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: wik1992 » 21 sty 2013, o 12:26

Spolszczenie też na konsole, czy samo pc?

marcex
Posty: 12
Rejestracja: 28 gru 2012, o 10:12

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: marcex » 21 sty 2013, o 12:59

Możliwe że ktoś się tym zajmie , ja konsolami się nie zajmuję.

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: bemberg » 21 sty 2013, o 13:02

@marcex - zajmujesz się też tłumaczeniem? Robi ktoś u was korektę?
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

marcex
Posty: 12
Rejestracja: 28 gru 2012, o 10:12

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: marcex » 21 sty 2013, o 13:57

@marcex - zajmujesz się też tłumaczeniem? Robi ktoś u was korektę?
Na razie 2 osoby... , ale po ukończeniu tłumaczenia na pewno będziemy szukali
ponieważ niektóre nieprzetłumaczone questy , uniemożliwiają dalszą rozgrywkę;(

ZJakZugiii
Posty: 2
Rejestracja: 3 lut 2013, o 09:21

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: ZJakZugiii » 3 lut 2013, o 12:03

Jeśli są jakieś testy na PC, to mogę w nich pomóc :D

marcex
Posty: 12
Rejestracja: 28 gru 2012, o 10:12

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: marcex » 3 lut 2013, o 14:20

Jeśli są jakieś testy na PC, to mogę w nich pomóc :D
Najlepiej zaangażowani tłumacze już testują.

ZJakZugiii
Posty: 2
Rejestracja: 3 lut 2013, o 09:21

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: ZJakZugiii » 3 lut 2013, o 21:31

aha ok :D

kaizydek
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2011, o 13:40

Re: Kingdoms of Amalur: Reckoning

Postautor: kaizydek » 25 kwie 2013, o 10:20

Czy możecie powiedzieć już coś na temat daty wypuszczenia waszego spolszczenia? Albo przynajmniej przedstawić obecne postępy i powiedzieć, ile wam jeszcze pracy pozostało nad spolszczeniem ;)


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość