Strona 2 z 5

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 30 lis 2008, o 22:09
autor: abrasante
Trzymam za Ciebie kciuki Gnapek, w końcu wziąłeś się za coś wartościowego,
mam nadzieję, że ktoś z forum pomoże Ci w sprawach technicznych i ukończysz tłumaczenie :)

pozdro

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 11 gru 2008, o 23:06
autor: Gnapek
Intro zostało spolszczone, ale już widzę parę błędów :P

Metal Gear Solid (Intro) - PL
http://pl.youtube.com/watch?v=oYXCUmVPA88&fmt=18

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 11 gru 2008, o 23:56
autor: Norek
Alaska FoX Archipelago - to można przetłumaczyć;
zostało zaatakowane, a nie "został zaatakowany", bowiem Centrum - zostało:)
being led by members of Foxhound - prowadzonych przez członków Foxhound('u)
Wymagają - Rządają
to co zostało ze szczątek - szczątki
jeśli ich rządania nie zostaną spełnione w 24 godziny/w ciągu 24 godzin
odpalą (wtedy - wykreslić) broń nuklearną
uratuj - może lepiej "musisz uratować"
Nie ma możliwości żeby rozwinąć skrót SDV i OSP?
Z tąd - Stąd (a najlepiej jakby dać w tym miejscu "Wtedy")
i jeden który byłem komandorem - (i) ten którym dowodziłem
Więc ciągle są - Więc wciąż są w pobliżu, coś takiego, ale chyba się nie zmieści bez zabawy pointerami
Sześć członków - sześciu członków
giant i szaman - giant to oczywiście gigant, olbrzym.
Hm, sporo tych błędów, chyba przyda się jakaś pomoc językowa:)

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 12 gru 2008, o 09:06
autor: Grahf Wiseman
"Decoy Octopus - szef spisku?" powinno byc "Mistrz Kamuflazu."

Gnapek moze nawiazalbys jakas wspolprace z chlopakami ktorzy przetlumaczxyli calyt skrypt. Przegladalem(co prawda niewiele) ich tlumaczenie i bylo dobre. Wtedy skupilbys sie tylko na wrzucaniu ich tekstu(za ich pozwoleniem - to mialem na mysli mowiac o wspolpracy) i pointerach.

Moze ktos pomoglby Gnapkowi napisac edytor- pointery sa juz rozgryzione, pozostalo zdumpowac skrypt i napisac edytor.
Kolega Gnapek pogadalby z tworcami polonizacji tekstu, przerzucil go do gry(moze nieco zmodyfikowal) dotlumaczyl reszte(jakies nazwy przedmiotow, menusy) i cieszylibysmy sie MGS PL w blyskawicznym czasie!

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 12 gru 2008, o 15:49
autor: Gnapek
Ok, czyli jest sporo do poprawy.

Mam pytanie: czy zrobił ktoś jakiś edytor pointerów do MGS'a na PSX'a? Bo ręczne przestawianie pointerów to jest żmudna robota i czasem po wydłużeniu tekstu w grze i tak tekst nie wyświetla się tak jak powinien.

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 28 gru 2008, o 12:23
autor: nite
Obejrzałem filmik i powiem, ze jeszcze dużo pracy przed tobą. Osobiście popieram uż. Kochatek Group, gdyż takie rozwiązanie jest bardzo korzystne.

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 10 sty 2009, o 20:18
autor: Grahf Wiseman
Pomysł upadł z przyczyn technicznych?

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 11 sty 2009, o 16:42
autor: Norek
Z tego co rozmawiałem z Gnapkiem jeszcze przed nowym rokiem, będzie poszukiwał osoby od tłumaczenia, chyba też zrezygnuje z zabawy z pointerami. Przydałby się ktoś kto pomógłby technicznie, a także możliwośc wykorzystania tego już gotowego tłumaczenia. Zobaczymy jak to będzie, najlepiej jakby sam zainteresowany na ten temat napisał.
O/

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 11 sty 2009, o 23:07
autor: Gnapek
Narazie zabawa bez pointerów:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Tak jak mówi Norek przydała by mi się pomoc od strony technicznej :)

Re: [PSX] Metal Gear Solid

: 22 sty 2009, o 21:37
autor: Grahf Wiseman
Wiadomo już coś w sprawie narzędzi od zagranicznych tłumaczy?