[PC] Antichamber

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
tomcionek15
Posty: 37
Rejestracja: 25 wrz 2012, o 21:25

Re: [PC] Antichamber

Postautor: tomcionek15 » 19 mar 2014, o 20:27

Jak dobrze pamiętam to gra oparta na Unity. Raczej nie dasz rady spolszczyć tych tekstów, ponieważ to jest tworzone w poziom. Ponadto w niektórych miejscach w grze, napisy są zrobione na "styk" by przejść poziom. Tj. odpowiednia ilośc bloków np. w napisie itp. Pozdrawiam .
GG : 7193025
E-Mail : tomcionek15@o2.pl

Awatar użytkownika
GimmyBreaker
Senior Penor
Posty: 172
Rejestracja: 5 lip 2012, o 15:15
Grupa: Norek i spółka

Re: [PC] Antichamber

Postautor: GimmyBreaker » 20 mar 2014, o 01:59

Oh Dear, widziałeś ekran startowy? Gra jest oparta na Unreal Engine.
I proszę Cię, nie mów mi co "raczej" jest możliwe, a co nie.
A nawet jeśli byłaby oparta na Unity, to co z tego? Ostatnio robiłem narzędzia do Pid, nie dało się?
Jest nawet Unity Assets Explorer, choć aż tak dobrze to nie działało w przypadku tej gry.
Przez takie myślenie nie ujrzałbyś sporej ilości projektów.
Aktualnie z DT nie mamy dość czasu, aby siedzieć przy tej grze, mnie osobiście nie wciągnęła, więc polegam tylko na jego słowach.
-Go piss up a flagpole: Idź obszczać maszt
-'tis doubt which leadeth thee to purgatory: Mam wątpliwości co do tego, który z nich jest pionerskim środkiem przeczyszczającym
-The electricity cooks you from the inside out: Prąd zrobi Ci lasagne z jelit ;)

Awatar użytkownika
destroytheardor
Hardy destruktor
Posty: 109
Rejestracja: 6 mar 2011, o 03:30
Kontakt:

Re: [PC] Antichamber

Postautor: destroytheardor » 14 sie 2014, o 21:23

Będzie, na razie bez obiektów 3D w layoucie poziomów.
Obrazek

-- 17 sie 2014, o 18:36 --

Z mojej strony, niemal wszystko gotowe. GimmyBreaker zajmie się resztą we wrześniu, na razie nie ma czasu, a i napotkał jakieś bubu, więc nie ma co liczyć na "projekt w 1 weekend" tym razem. Wypatrujcie września, tak czy owak.

-- 20 sie 2014, o 00:26 --

Udało mi się skontaktować z twórcą gry, Alexandrem Bruce (Demruth), który udzielił nam swojego "błogosławieństwa" w pracach nad spolszczeniem.
Contrary to popular belief, I mind walking through thorn bushes. I go there because you aren't.
Silent Hill po polsku na Facebooku

Awatar użytkownika
hubi97
Posty: 2
Rejestracja: 15 lis 2012, o 21:16

Re: [PC] Antichamber

Postautor: hubi97 » 20 gru 2014, o 21:14

Coś się ruszyło w pracach ze spolszczeniem czy projekt upadł całkowicie?

Awatar użytkownika
destroytheardor
Hardy destruktor
Posty: 109
Rejestracja: 6 mar 2011, o 03:30
Kontakt:

Re: [PC] Antichamber

Postautor: destroytheardor » 20 gru 2014, o 22:39

Coś się ruszyło w pracach ze spolszczeniem czy projekt upadł całkowicie?
Grafika jest przetłumaczona, autor gry dał nam swoje wsparcie, jednak GimmyBreaker (odpowiedzialny za stronę techniczną) wydaje się nie mieć chwilowo czasu na pracę nad projektem. Grafike trzeba przede wszystkim sprawdzić in game. Narzędzia działają świetnie, trzeba jednak przejrzeć wszystkie teksty pod względem wyjustowania ich na obiektach w grze... Czekamy na Gimmiego i jego testy.
Contrary to popular belief, I mind walking through thorn bushes. I go there because you aren't.
Silent Hill po polsku na Facebooku

mechaniczny
Posty: 1
Rejestracja: 7 mar 2018, o 20:19

Re: [PC] Antichamber

Postautor: mechaniczny » 7 mar 2018, o 20:21

Wiem że projekt ma 7 lat ale czy projekt nadal powstaje czy już istnieje a jak tak to jakiś download?


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość