Strona 1 z 2

[PC] Antichamber

: 6 wrz 2013, o 13:41
autor: GimmyBreaker
Mam przyjemność przedstawić projekt tłumaczenia gry Antichamber.
Projektem miał zajmować się destroytheardor, ale nie ma ostatnio zbyt wiele wolnego czasu (słyszysz? Masz być głową tego projektu, ja jedynie zaklepuję tłumaczenie ;) )

Gra opiera się głównie na teksturach, trochę zabawy w Hexie i można uzyskać taki efekt:
https://www.dropbox.com/s/8192bji5tzrq1 ... 36_807.jpg

Trochę czasu zajmie wykonanie tłumaczenia i przeniesienie tego do gry. Stay tuned.

Re: [PC] Antichamber

: 6 wrz 2013, o 23:20
autor: ikskoks
Projektem miał zajmować się destroytheardor
Ja miałem pomagać ;)

Re: [PC] Antichamber

: 6 wrz 2013, o 23:49
autor: GimmyBreaker
To czemu godosz, a nie robisz? ;)

Re: [PC] Antichamber

: 25 wrz 2013, o 15:51
autor: destroytheardor
Gimmy, podrzuć mi grafiki, jeżeli masz je już wyeksportowane. Zobaczę, co da się zrobić. ;D

EDIT: Dzięki. ;>

Re: [PC] Antichamber

: 4 paź 2013, o 16:58
autor: Vitos268
Bardzo cieszę się, że ktoś wziął się za tłumaczenie tej gry. Życzę powodzenia ^^

-- 6 gru 2013, o 22:00 --

Coś tu ostatnio cicho. Czy projekt został przerwany ?

Re: [PC] Antichamber

: 8 sty 2014, o 15:17
autor: maze179
Jakieś postępy? :) Czekam niecierpliwie.

Re: [PC] Antichamber

: 10 sty 2014, o 15:31
autor: LincolnPL
Mogę pomóc :D Gra jest bardzo fajna i wiele fajnych myśli zawiera, ale nie dla wszystkich są one zrozumiałe...

Re: [PC] Antichamber

: 10 sty 2014, o 16:05
autor: maze179
Znam się trochę na grafice i mogę pomóc przy tłumaczeniu jeśli trzeba.

Re: [PC] Antichamber

: 3 mar 2014, o 18:31
autor: Miszla
Czy projekt jest jeszcze aktualny, czy twórcy dali sobie spokój?

Re: [PC] Antichamber

: 4 mar 2014, o 12:40
autor: destroytheardor
Czy projekt jest jeszcze aktualny, czy twórcy dali sobie spokój?
Antichamber to w istocie rzeczy 2 pliki graficzne, w których zawiera się komplet tekstów pojawiających się w grze. Pikuś. Schody zaczynają się, kiedy pojawiają się o takie rzeczy:
Obrazek

Dostałem od GimmyBreakera pliki graficzne, ale nie wspominał jak dotąd nic o tekstach wkomponowanych w layout levelu.

Sam projekt jest u mnie drugi na liście rzeczy do przetłumaczenia. Jeżeli dostanę pozytywne wieści odnośnie powyższego problemu, rozważę zajęcie się Antykomorą / Antypokojem w pierwszej kolejności.