Strona 2 z 2

Re: [PC] Antichamber

: 19 mar 2014, o 20:27
autor: tomcionek15
Jak dobrze pamiętam to gra oparta na Unity. Raczej nie dasz rady spolszczyć tych tekstów, ponieważ to jest tworzone w poziom. Ponadto w niektórych miejscach w grze, napisy są zrobione na "styk" by przejść poziom. Tj. odpowiednia ilośc bloków np. w napisie itp. Pozdrawiam .

Re: [PC] Antichamber

: 20 mar 2014, o 01:59
autor: GimmyBreaker
Oh Dear, widziałeś ekran startowy? Gra jest oparta na Unreal Engine.
I proszę Cię, nie mów mi co "raczej" jest możliwe, a co nie.
A nawet jeśli byłaby oparta na Unity, to co z tego? Ostatnio robiłem narzędzia do Pid, nie dało się?
Jest nawet Unity Assets Explorer, choć aż tak dobrze to nie działało w przypadku tej gry.
Przez takie myślenie nie ujrzałbyś sporej ilości projektów.
Aktualnie z DT nie mamy dość czasu, aby siedzieć przy tej grze, mnie osobiście nie wciągnęła, więc polegam tylko na jego słowach.

Re: [PC] Antichamber

: 14 sie 2014, o 21:23
autor: destroytheardor
Będzie, na razie bez obiektów 3D w layoucie poziomów.
Obrazek

-- 17 sie 2014, o 18:36 --

Z mojej strony, niemal wszystko gotowe. GimmyBreaker zajmie się resztą we wrześniu, na razie nie ma czasu, a i napotkał jakieś bubu, więc nie ma co liczyć na "projekt w 1 weekend" tym razem. Wypatrujcie września, tak czy owak.

-- 20 sie 2014, o 00:26 --

Udało mi się skontaktować z twórcą gry, Alexandrem Bruce (Demruth), który udzielił nam swojego "błogosławieństwa" w pracach nad spolszczeniem.

Re: [PC] Antichamber

: 20 gru 2014, o 21:14
autor: hubi97
Coś się ruszyło w pracach ze spolszczeniem czy projekt upadł całkowicie?

Re: [PC] Antichamber

: 20 gru 2014, o 22:39
autor: destroytheardor
Coś się ruszyło w pracach ze spolszczeniem czy projekt upadł całkowicie?
Grafika jest przetłumaczona, autor gry dał nam swoje wsparcie, jednak GimmyBreaker (odpowiedzialny za stronę techniczną) wydaje się nie mieć chwilowo czasu na pracę nad projektem. Grafike trzeba przede wszystkim sprawdzić in game. Narzędzia działają świetnie, trzeba jednak przejrzeć wszystkie teksty pod względem wyjustowania ich na obiektach w grze... Czekamy na Gimmiego i jego testy.

Re: [PC] Antichamber

: 7 mar 2018, o 20:21
autor: mechaniczny
Wiem że projekt ma 7 lat ale czy projekt nadal powstaje czy już istnieje a jak tak to jakiś download?

Re: [PC] Antichamber

: 27 mar 2022, o 18:14
autor: cebulkaa
Eee to co z tym spolszczeniem ?

Re: [PC] Antichamber

: 27 mar 2022, o 22:24
autor: NieMamPomysłuNaNazwe
Już raczej umarło niestety.