[PC] PayDay 2

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Piteriuz
Posty: 9
Rejestracja: 10 lis 2013, o 09:33

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: Piteriuz » 10 lis 2013, o 09:37

Wiecie co panowie? Lepiej złóżcie swój projekt tu https://www.transifex.com/ ;) Wtedy wrzucicie angielskie pliki i nie dość, że łatwiej wam będzie to tłumaczyć to i inne kraje też z tego skorzystają.

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: bemberg » 10 lis 2013, o 11:12

Wolne żarty ;)

https://www.transifex.com/plans/

Od tego mamy Omegę i repozytoria svn.
viewtopic.php?f=75&t=1718
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

cienislaw
Posty: 267
Rejestracja: 3 cze 2013, o 08:41
Grupa: GameSub

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: cienislaw » 10 lis 2013, o 11:25

Wiecie co panowie? Lepiej złóżcie swój projekt tu https://www.transifex.com/ ;) Wtedy wrzucicie angielskie pliki i nie dość, że łatwiej wam będzie to tłumaczyć to i inne kraje też z tego skorzystają.
może jeszcze zrobić otwarty projekt, tak żeby każdy mógł dodać coś od siebie? to tak nie działa, a wszystkie platformy webowe są IMO średnim rozwiązaniem. wiem, że w dobie interneta to nie powinien być problem, ale wolę mieć narzędzie, które potrafi działać online, które w razie potrzeby mogę sam zmodyfikować itd. może do community based translations to się nadaje, ale w naszym (mówię tu ogólnie o wszystkich ekipach tłumaczących 'nie w notatniku') się nie sprawdza.
Obrazek

Awatar użytkownika
GimmyBreaker
Senior Penor
Posty: 172
Rejestracja: 5 lip 2012, o 15:15
Grupa: Norek i spółka

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: GimmyBreaker » 12 lis 2013, o 01:31

Nie zapominajmy, że przy otwartym projekcie potrzeba wielu korektorów, przez to, że każdy może coś dodać, a w sensie każdy, również ten, który kompletnie nie ma pojęcia co robi. Wyłapać wszystkie rodzynki w projektach powyżej 10 000 segmentów jest już wyzwaniem dla jednego korektora (w przypadku projektów otwartych). W przypadku nas, większość osób ma już większe bądź mniejsze pojęcie na czym to wszystko się opiera, więc najczęściej przewijają się błędy kontekstowe, a skrypt ma ręce i nogi. Coś takiego sprawdza się i poprawia miło, i przyjemnie. Gorzej, jeśli co drugi segment znajdują się babole, które aż w oczy kują.
-Go piss up a flagpole: Idź obszczać maszt
-'tis doubt which leadeth thee to purgatory: Mam wątpliwości co do tego, który z nich jest pionerskim środkiem przeczyszczającym
-The electricity cooks you from the inside out: Prąd zrobi Ci lasagne z jelit ;)

Danio237
Posty: 15
Rejestracja: 9 lip 2012, o 19:07

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: Danio237 » 13 lis 2013, o 21:22

Nie wiem kompletnie jak to by wyglądało od jakiejkolwiek strony ale zapytam:
Będziecie się kontaktować z Overkill by udostępnili może jakoś to spolszczenie na steamie lub pomogli wam w razie jakichś problemów?
Przy okazji - właśnie się dowiedziałem że jutro wychodzi nowe dlc. HELLS YEAH!

Awatar użytkownika
GimmyBreaker
Senior Penor
Posty: 172
Rejestracja: 5 lip 2012, o 15:15
Grupa: Norek i spółka

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: GimmyBreaker » 13 lis 2013, o 21:23

Mało prawdopodobne i jakie problemy? Od strony technicznej mamy praktycznie wszystko gotowe.
-Go piss up a flagpole: Idź obszczać maszt
-'tis doubt which leadeth thee to purgatory: Mam wątpliwości co do tego, który z nich jest pionerskim środkiem przeczyszczającym
-The electricity cooks you from the inside out: Prąd zrobi Ci lasagne z jelit ;)

Danio237
Posty: 15
Rejestracja: 9 lip 2012, o 19:07

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: Danio237 » 13 lis 2013, o 21:28

No to git, nie znam się na spolszczeniach, po prostu czasem się słyszy o tym że niektóre gry są cholernie trudne do tłumaczenia od strony technicznej lub czasami przez jeden update wszystko się wali. Skoro macie wszystko pod kontrolą - to super, kibicuję i czekam.

O, i jeszcze dwa pytania - czy dlc też planujecie spolszczyć oraz czy będziecie sprawdzać na bieżąco czy spolszczenie dalej jest ,,aktualne", tzn czy pasuje do najnowszej wersji gry? Bo do Paydaya 2 updejty wychodzą wyjątkowo często.

Awatar użytkownika
GimmyBreaker
Senior Penor
Posty: 172
Rejestracja: 5 lip 2012, o 15:15
Grupa: Norek i spółka

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: GimmyBreaker » 13 lis 2013, o 21:36

Prędzej ludzie dadzą znać, jeśli coś nie działa ;)
-Go piss up a flagpole: Idź obszczać maszt
-'tis doubt which leadeth thee to purgatory: Mam wątpliwości co do tego, który z nich jest pionerskim środkiem przeczyszczającym
-The electricity cooks you from the inside out: Prąd zrobi Ci lasagne z jelit ;)

Murmirek
Posty: 1
Rejestracja: 7 lis 2013, o 18:40

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: Murmirek » 20 lis 2013, o 13:12

Nie chciałbym bym odbiegać od tematu oczywiście, ale Gimmy ja bym radził Ci pierw kończyć spolszczenia a nie zaczynać kolejny, raptem niedługo już wyjdzie kolejny sezon The Wolf Among Us.

Awatar użytkownika
GimmyBreaker
Senior Penor
Posty: 172
Rejestracja: 5 lip 2012, o 15:15
Grupa: Norek i spółka

Re: [PC] PayDay 2

Postautor: GimmyBreaker » 20 lis 2013, o 14:45

@Murmirek - Kolejny zarządca zasobami ludzkimi, ja nie jestem jedyną osobą, która pracuje nad tłumaczeniem, tylko robimy to w grupie. Ostatnio sporo osób do nas doszło i projekt ruszył, planujemy jeszcze parę niespodzianek ;)
-Go piss up a flagpole: Idź obszczać maszt
-'tis doubt which leadeth thee to purgatory: Mam wątpliwości co do tego, który z nich jest pionerskim środkiem przeczyszczającym
-The electricity cooks you from the inside out: Prąd zrobi Ci lasagne z jelit ;)


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości