[PC - LincolnPL] Democracy 3

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
sajmen1
Posty: 2
Rejestracja: 1 lis 2015, o 12:27

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: sajmen1 » 1 lis 2015, o 12:30

Bardzo liczę na Twoje spolszczenie Treno :x

Awatar użytkownika
Treno00
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2015, o 16:22

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: Treno00 » 1 lis 2015, o 14:19

strings.ini przetłumaczone w 98.5% ostatnie 1.5% to 9 linijek których nie wiem w jakim kontekście mam przetłumaczyć, bo nie mogę tego znaleźć w grze
Spoiler!
GUI_INERTIA_TOOLTIP = "This is the number of turns of 'inertia' in this effect. So if the underlying value has changed, this shows many turns it will take before the effect has been fully felt."
RESTRICTPOWER_CANCEL = "Cancel:"
RESTRICTPOWER_FREE = "Free"
RESTRICTPOWER_LOWER = "Lower:"
RESTRICTPOWER_RAISE = "Raise:"
RESULTS_OPP_ACTIVIST = "Opposition Activist Turnout Boost"
SPLASH_TEXT = "Developers of Gratuitous Space Battles and Gratuitous Tank Battles"
TOOLTIP_SLIDER = "This slider bar controls the 'intensity' of the policy, which represents how strongly you want the policy implemented. You can see the different effects of changing the bar on the effects tab. Click and drag the bar to adjust the policy."
VOTER_COMPLACENCY_TOOLTIP = "The extent to which this voter takes the government for granted and expects them to achieve even more."
I znalazłem także pozostałe pliki:
achievements.csv - 0%
policies.csv - 0%
policygroups.csv - 0%
pressuregroups.csv - 0%
simulation.csv - 0%
situations.csv - 0%
sliders.csv - 0%
votertypes.csv - 0%

oprócz tego:
Ataki - 0/19
Dylematy - 0/54
Ewenty - 0/76

PS: jak ktoś mi pomoże te 9 linijek przetłumaczyć to mogę już wrzucić tan plik na mediafire w 2 wersjach z Polskimi literami (bez czcionek są ignorowane) oraz bez polskich znaków

sajmen1
Posty: 2
Rejestracja: 1 lis 2015, o 12:27

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: sajmen1 » 1 lis 2015, o 15:01

Kurde no, ja też nie mogę znaleźć tych linijek.

bleble6300
Posty: 31
Rejestracja: 30 sie 2015, o 07:36

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: bleble6300 » 1 lis 2015, o 16:31

Wygląda ciekawie, trzymam kciuki... :)

Awatar użytkownika
GreenScream
Posty: 76
Rejestracja: 15 lut 2015, o 17:41
Grupa: ReWord

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: GreenScream » 1 lis 2015, o 18:04

Moja propozycja:

Kod: Zaznacz cały

GUI_INERTIA_TOOLTIP = "Liczba tur efektu "bezwładności". Jeśli podstawowe wartości zostały zmienione, to pokaże, za ile tur efekt będzie w pełni odczuwalny." RESTRICTPOWER_CANCEL = "Anuluj:" RESTRICTPOWER_FREE = "Za darmo" RESTRICTPOWER_LOWER = "Obniż:" RESTRICTPOWER_RAISE = "Podnieś:" RESULTS_OPP_ACTIVIST = "Zwiększenie frekwencji aktywistów opozycji" SPLASH_TEXT = "Twórcy Gratuitous Space Battles oraz Gratuitous Tank Battles" TOOLTIP_SLIDER = "Ten suwak wpływa na 'wagę' polityk, czyli na to jak mocno chcesz je wprowadzić w życie. Efekty związane ze zmianą wartości można zobaczyć w zakładce 'efektów'. Wciśnij i przesuń pasek, aby dostosować politykę." VOTER_COMPLACENCY_TOOLTIP = "Zakres, w jakim ten wyborca ufa rządowi i oczekuje od nich zwiększania swoich osiągnięć."
SPLASH_TEXT pojawia się przy starcie gry (logo). Wszystkie TOOLTIP to dymki, które pokazują się pewnie po najechaniu na nie kursorem. Efekt "bewładności" (inertia) to chodzi o brak obowiązywania (władzy) i twórcy chcieli (zapewne) posilić się tym stwierdzeniem z fizyki. Co do FREE to wybrałem 'darmowość' bo inne stringi mówią o pewnej wartości tej mocy (POWER). Sam w grę jeszcze długo nie grałem - dlatego mogę się lekko pomylić. Zweryfikuję to w najbliższym czasie.

Cheers!

Awatar użytkownika
Treno00
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2015, o 16:22

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: Treno00 » 1 lis 2015, o 18:32

Bombowo, wielkie dzięki GreenScream za pomoc :)
Obecny Stan
Spoiler!
strings.ini - 100%
Ataki - 44%
Dylematy - 6%
Wydarzenia - 0%
Symulacyjne - 0%
Acha, dla tych którzy JUŻ TERAZ chcą, to dzięki pomocy GreenScream mamy już gotowy pierwszy plik
Link do folderu (póki nie ma czcionek polecam wejść w "Bez Polskich liter")
https://www.mediafire.com/folder/icagsd ... emocracy_3
owy plik wrzucamy do [główny folder gry]\data\
! Proszę zrobić kopię zapasową swojego pliku na wypadek gdyby coś było nie tak
wszelkie uwagi i poprawki proszę zgłaszać, od razu poprawię

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: mendosa » 1 lis 2015, o 19:27

Ja z innej beczki:
ów, nie owy
W dawnej polszczyźnie było w użyciu słowo owy, ale w funkcji mianownika lub biernika lm, czyli takiej, jaką dziś mają słowa owi, owe, owych. Jeśli dziś ktoś mówi np. owy dzień zamiast ów dzień, to mówi błędnie, co tym bardziej rażące, że sięga po słowo „ z wyższej półki”, z wyższego rejestru.
http://sjp.pwn.pl/szukaj/owy.html
N.E.M.O.

Awatar użytkownika
Treno00
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2015, o 16:22

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: Treno00 » 1 lis 2015, o 19:36

O kurczę racja, nie zwróciłem na to uwagi, dziękuję, niestety nie mogę już postu edytować... teraz to zachodzę w głowę ile ja "buenduf" popełniłem przy spolszczaniu, fajnie by było jakby ktoś mógł sprawdzić to pod kątem gramatycznym, a także interpunkcyjnym, bo interpunkcja u mnie najbardziej leży :(
bo nie chciałbym by ze spolszczenia wyszło (jak to się dziś mówi) "gimbusiarstwo" :P

-- 1 lis 2015, o 19:50 --

Zastanawiam się czy zostawiać czy spolszczać nazwy ugrupowań?
Pomimo że jesteśmy zawsze uważni w temacie skrajnych patriotów, takich jak członkowie 'The Patriot Army'...
czy lepiej
Pomimo że jesteśmy zawsze uważni w temacie skrajnych patriotów, takich jak członkowie 'Armii Partiotów'...

bleble6300
Posty: 31
Rejestracja: 30 sie 2015, o 07:36

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: bleble6300 » 1 lis 2015, o 20:31

Niestety nawet połowę gry nie jest spolszczone... :(

Awatar użytkownika
Treno00
Posty: 17
Rejestracja: 31 paź 2015, o 16:22

Re: [PC - LincolnPL] Democracy 3

Postautor: Treno00 » 1 lis 2015, o 20:33

Myślę by nie zaśmiecać forum, będę pisać możliwie codziennie w godzinach 20-21 o tym jak się posuwają prace, (co nie znaczy że na dziś skończyłem :P)
jeszcze raz ponawiam prośbę:
! Czy mógłby ktoś poprawić/zmienić czcionki na polskie? mogę je przesłać na serwer jeśli ktoś byłby chętny.
Tłumaczenia:
Spoiler!
strings.ini - 100% (przy pomocy: GreenScream)
Ataki - 100%
Dylematy - 7%
Wydarzenia - 0%
Misje - 0%

achievements.csv - 0%
policies.csv - 0%
policygroups.csv - 0%
pressuregroups.csv - 0%
simulation.csv - 0%
situations.csv - 0%
sliders.csv - 0%
votertypes.csv - 0%
tutorial.csv - 0%
quotes.csv - 0%
Linki:
Spoiler!
strings.ini spolszcza menu i trochę rzeczy w grze
Lokalizacja strings.ini -> [Democracy 3]\data\
strings.ini - zawiera polskie litery:
http://www.mediafire.com/download/0qcd7 ... trings.ini
strings.ini - NIE zawiera polskich liter:
http://www.mediafire.com/download/l8tqb ... trings.ini
! PAMIETAJ!
Zrób kopię zapasową plików które zamieniasz
Jeśli zauważysz niedociągnięcia, błąd tłumaczenia, albo napotkasz jakikolwiek problem, proszę o informację.

-- 1 lis 2015, o 20:44 --

bleble6300, zdaję sobie z tego sprawę, proszę wziąć poprawkę na kilka aspektów:
1. Ogólnie spolszczam to sam
2. Zacząłem spolszczać wczoraj (31.10.2015) - fajnie by było w półtora dnia spolszczyć chociaż 1/4 tekstów
3. Sam chciałbym JUŻ TERAZ zagrać w tą grę w ojczystym języku, niestety.
4. SPOLSZCZENIE nie będzie miało miejsca dopóki nie będzie czcionek, myślę sam się tym pobawić, dziś w nocy.
5. SPOLSZCZAM TO NA SUCHO, wiele słów może być błędnie zinterpretowanych, dlatego też proszę o zwrócenie mi uwagi na takie rzeczy.

PAMIĘTAJCIE:
Spolszczenie nie umarło (o ile istniało), tylko się odradza na nowo.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość