[PC] Sonic Generations

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
kwasior1
Posty: 7
Rejestracja: 22 cze 2013, o 12:46
Kontakt:

[PC] Sonic Generations

Postautor: kwasior1 » 29 cze 2014, o 22:28

Obrazek

Witam, z tej strony Kwasior i chciałbym wam przedstawić mój pierwszy projekt, jakim jest tłumaczenie gry Sonic Generations.
Samo spolszczenie będzie można wgrać jak zwykłego moda do tejże gry (z użyciem Sonic GMI).
Tłumaczę edytując Hex (czyli wg. was najtrudniejszy sposób).

STATUS PROJEKTU:

W mojej ekipie znajduje się Ja (tłumaczenie, korekta, grafik, technikalia, betatester), Psycho - nie zarejestrowany na tej stronie (tłumaczenie, betatester) i Zepharyk - (tłumaczenie, korekta).

Czcionka polska - 100% (http://i.imgur.com/Usdjpj6.jpg)

POSTĘP PRAC:

Status ogólny z dnia 29 czerwca 2014:
Spoiler!
+ Polska czcionka dodana! (01.07.2014)
http://i.imgur.com/Usdjpj6.jpg

Awatar użytkownika
filu23
Posty: 105
Rejestracja: 14 sie 2011, o 19:13

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: filu23 » 30 cze 2014, o 01:06

Polska czcionka będzie?

Awatar użytkownika
kwasior1
Posty: 7
Rejestracja: 22 cze 2013, o 12:46
Kontakt:

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: kwasior1 » 30 cze 2014, o 11:45

Jeżeli w ogóle uda mi się znaleźć czcionkę, to tak.

Awatar użytkownika
Ysska
Kosiarka umysłów
Posty: 103
Rejestracja: 14 lip 2009, o 20:03

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: Ysska » 30 cze 2014, o 11:52

Czołem.
Jesteś w stanie określić rozmiar projektu (w sensie ilości znaków do przetłumaczenia)? Jakiego programu używacie do tłumaczenia?
Na harfach morze gra - kłębi się rajów pożoga -
i słońce - mój wróg, słońce! - wschodzi, wielbiąc Boga.

Awatar użytkownika
kwasior1
Posty: 7
Rejestracja: 22 cze 2013, o 12:46
Kontakt:

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: kwasior1 » 30 cze 2014, o 12:01

Witam, witam.
Niestety, nie wiem ile znaków będzie do tłumaczenia.
A co do programów, używam Hex Editora Neo, programu do wypakowania/pakowania plików ".ar" oraz Konwertera Tekstu zawartego w plikach ".fco" (na Hex).

Awatar użytkownika
Zepharyk
Posty: 1
Rejestracja: 30 cze 2014, o 12:43

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: Zepharyk » 30 cze 2014, o 12:54

Powiem tyle, że Projekt idzie bardzo dobrze ^_^

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: seraf5 » 2 lip 2014, o 19:54

Kiedyś widziałem gdzieś program do zmieniania tekstów gry, który, mimo, że bazował na hexie, pozwalał na dodawanie więcej znaków niż było w zdaniu.

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: bemberg » 2 lip 2014, o 20:04

http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
kwasior1
Posty: 7
Rejestracja: 22 cze 2013, o 12:46
Kontakt:

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: kwasior1 » 2 lip 2014, o 20:59

#seraf5 Bardzo by mi się przydał ten program :l

#bemberg Tej strony używałem właśnie przez to, że jest tam rozpiska znaków.
Teraz przerzuciłem się na to: http://i.imgur.com/aCYsr1F.png

cienislaw
Posty: 267
Rejestracja: 3 cze 2013, o 08:41
Grupa: GameSub

Re: [PC] Sonic Generations

Postautor: cienislaw » 2 lip 2014, o 21:02

wooot, utf-32? przecie to mozna skonwertowac na ludzki.

no dobra, nie do końca utf-32, ale rozpiska z linku bemberga sprawia że sprawa jest jeszcze prostsza;-)
Obrazek


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość