[NES] The Fantastic Adventures of Dizzy - Zaks Fury

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

[NES] The Fantastic Adventures of Dizzy - Zaks Fury

Postautor: Berion » 11 maja 2009, o 09:13

Kolejny hack Dizziego? A jakże. ;) W niniejszym krótkim demku przygotowaliśmy zupełnie nową lokację, z jak nazwa zobowiązuje, nowym patternami (po za balami, które zostały zapożyczone) i nowymi przeciwnikami (na razie tylko małe żaby - w planach oczywiście więcej).
15 gwiazdek do zebrania, jedno dodatkowe życie, dwa itemy i... to wszystko na razie.

PS: Zmieniony został mapper z Camerica71 na VRC7.

>> Download TFAoD - Zaks Fury

Obrazek Obrazek
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [NES] The Fantastic Adventures of Dizzy - Zaks Fury

Postautor: Berion » 30 maja 2009, o 12:13

Nowy status-bar:

Obrazek

Bemberg mówi, że mu się bardzo podoba :}}}}
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [NES] The Fantastic Adventures of Dizzy - Zaks Fury

Postautor: Norek » 30 maja 2009, o 14:37

Jak ogólnie prezentuje się stan projektu?
Wszystko zostało zakończone? A jeśli nie, to w ilu mniej więcej procentach i jak dużo zostało do zrobienia.
Poza tym interesuje mnie sprawa ściągalności, jakim zainteresowaniem cieszy się ten projekt?
Pozdrawiam!
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [NES] The Fantastic Adventures of Dizzy - Zaks Fury

Postautor: Berion » 30 maja 2009, o 16:06

Jeśli chodzi o rozpracowanie silnika to jakieś 40%, ale trzeba by się Grimma zapytać. Z kolei jeśli chodzi o nowy kod (vide żaby) to jakieś 10%. Jeśli zaś chodzi o grafikę/nowe levele itd. to też około 10%.

Zainteresowaniem? Jak widać niemal zerowe he he Nie przeszkadza to nam jednak dalej przy tym dłubać. Patch docelowo będzie w dwóch wersjach: w języku angielskim i polskim. :)
~ Primum non nocere ~


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości