[PSX] TOBAL 2

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Raven
Posty: 33
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 10:50

[PSX] TOBAL 2

Postautor: Raven » 22 wrz 2009, o 11:52

Aktualnie pracuję nad projektem Tobal 2 psx, calośc szacuje na okolo 43% ukończenia gry. Zostalo przetlumaczone cale menu, ustawienia, konfiguracje, itd. Tryb Wyprawa: 100% czyli pierwszy stage - "Jaskinia Praktyki " zostal ukończony. Tryb Turnieju-100% itemy, jakże istotna częsć przygodówki i rpg, zostaly przetlumaczone niemal w 90% ! Na pierwsze skany zapraszam poniżej.
Załączniki
DSC03258.JPG
(32.09 KiB) Pobrany 319 razy
DSC03313.JPG
(33.15 KiB) Pobrany 314 razy
DSC03251.JPG
(34.64 KiB) Pobrany 316 razy

Awatar użytkownika
Tobi
Posty: 95
Rejestracja: 20 mar 2009, o 09:39

Re: TOBAL 2 psx

Postautor: Tobi » 22 wrz 2009, o 11:55

Mała uwaga, przed ,,że" stawiamy przecinek.
Kiedyś nie wierzyłem w kobiecą miłość i jednorożce.

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: TOBAL 2 psx

Postautor: bemberg » 22 wrz 2009, o 12:11

A ja mam jedno pytanie, które nie daję mi spokoju. Czemu nie zrobiłeś zrzutów ekranu tylko "skany" (położyłeś monitor na skanerze?).
Co tu dużo mówić... Brak polskiej czcionki, braki językowe...
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Raven
Posty: 33
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 10:50

Re: TOBAL 2 psx

Postautor: Raven » 22 wrz 2009, o 12:58

Oczywiście ze wiem, niestety nie rozgryzlem do końca pointerów, dlatego z czasem brakuje kropek na końcu zdania.
W tym wlaśnie przypadku (chyba jedynym jaki napotkalem), wszystkich literek nie pomiescilbym, w rezultacie ostatnie zdanie bedzie wyglądac tak: miesci, bez ostatniej literki " a" . Reszta wygląda oczywiście poprawnie:-), chyba że macie jakieś inne rozwiązania?
[edit]
Przepraszam, chodzilo o "e". Zrzutów ? a nie skanów ? oczywiście, kiedyś to potrafilem niestety wylecialo mi to z glowy:-). Jeśli o czcionkę chodzi niestety nie doszlem do tego etapu

Tlumaczenie obejmuje angielski patch w wersji 1,0. Tobal 2 niestety nigdy nie opuscil kraje kwitnącej wiśni. To wersja nsc (jpn), a więc pozostalo kilka japonskich znaczków do przetlumaczenia typu: "setsujin", " Makei". A więc tlumaczenie nie jest łatwe, z czasem dodanie przecinka graniczy z cudem, na szczęscie udalo mi się przekroczyć tą granicę.
Załączniki
DSC03300.JPG
(40.57 KiB) Pobrany 308 razy

Awatar użytkownika
Machiner
Zasmarkaniec
Zasmarkaniec
Posty: 137
Rejestracja: 26 lip 2009, o 13:19

Re: TOBAL 2 psx

Postautor: Machiner » 22 wrz 2009, o 15:49

Zrzutów ? a nie skanów ? oczywiście, kiedyś to potrafilem niestety wylecialo mi to z glowy:-).
W czym problem? PrintScreen, wklej (np. w IrfanView albo zwykłym Paincie), zapisz.

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: TOBAL 2 psx

Postautor: Manuel Czaszka » 22 wrz 2009, o 17:06

Jeśli o czcionkę chodzi niestety nie doszlem do tego etapu
Czego nie zrobiłeś? Chyba, że i na forum są jakieś pointery - to przepraszam ;D
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Raven
Posty: 33
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 10:50

Re: [PSX] TOBAL 2

Postautor: Raven » 22 wrz 2009, o 19:08


n1um3n
Posty: 41
Rejestracja: 16 lut 2009, o 15:06

Re: [PSX] TOBAL 2

Postautor: n1um3n » 22 wrz 2009, o 21:54

MC, co Ty za głupie pytania zadajesz? Przecież wyraźnie napisał, że nie doszł, to o co Ci chodzi?^^

Dalszy offtop nie będzie tu tolerowany:P - Norek

Szkoda, że nie dalsze błędy - MC

Raven
Posty: 33
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 10:50

Re: [PSX] TOBAL 2

Postautor: Raven » 29 wrz 2009, o 15:45

Chcialbym poinformować, że projekt może się nieco wydlużyć z powodu drastycznego poziomu gry. Gra jest wymasterowana w sposób bezsczelny i bezlitosny. Ustawienia easy niczego nie polepszają w przygodzie naszego bohatera, na dzień dzisiejszy zostaly poprawione interpunkcje, jak również nazwy potworów. Jeżeli macie jakieś pomysly co do nazw, przyklad: AXE BEAK (paskudne ptaszysko) w przygodówce- nazwalem: "DZIOBAK" nic innego na myśl mi nie przychodzi. Zostal jeszcze GRIMLOCK, choć pierwszy raz się z takim czymś spotkalem, BLUE BEAK kolejny raz te same ptaszysko, pewnie będzie jeszcze RED albo GREN. Aktualnie utkwilem w drugim poziomie na 6 piętrze i dostaje niezle lanie:-) projektu pewnie nie popuszczę, bo to jedna z moich ulubionych mordoklepek, a więc prace nadal trwają.

Awatar użytkownika
Vader
Posty: 36
Rejestracja: 23 maja 2009, o 20:01

Re: [PSX] TOBAL 2

Postautor: Vader » 29 wrz 2009, o 15:54

Jeśli gra jest naprawdę taka trudna, to na twoim miejscu użył bym cheatów. Też tak robiłem przy beta-testach Castlevania OoE ;D


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości