[DS] Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 10 paź 2009, o 18:39

@Raven

Po kolei.

"ja bym sie tak na twoim miejscu nie przejmowal nadto z tymi fontami"
Bez polskich fontów to wygląda tak bleh.
"Ta pielegniarka co tu niedawno przeszla...Chlopie to byla pieknosc"
:\

"stosowac również na końcu"
Em...Co?

"kingdom w ang. rozumiem ograniczenia, ale czy tak juz zostanie"
Raczej tak, nie podoba mi się wyrażenie "Grzybowe Królestwo" czy "Mushroom Królestwo". Nazwy własne zwykle pozostawię w spokoju.

"dlaczego pozostawileś menu ?"
Mówisz o menu w ekranie tytułowym, czy na tym obrazku?

Obrazek

Ekran tytułowy to grafika, a za opisy itemów sie jeszcze nie zabrałem.

"i jak wygląda z pointerami"
Łatwizna :D

Awatar użytkownika
Endex
Posty: 32
Rejestracja: 31 sty 2009, o 13:08

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Endex » 10 paź 2009, o 18:55

Ja się niestety poddaje.
Sprawdziłem ROM tej gry na Tahaxanie, próbowałem to na różne sposoby wypakować. W Gimpie otworzyć. Niestety nie pomogę bo programistą nie jestem.

Co do Mario RPG to napiszę, że mnie się tam podoba :), ale literkę "ć" to bym zmienił bo troszkę nie ładnie wygląda.

No niż zostaje mi życzyć Ci kogoś do pomocy nad tym.
Pozdrawiam.
Kiedyś znów coś przetłumaczę.

Raven
Posty: 33
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 10:50

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Raven » 10 paź 2009, o 19:14

Start Game, Mic Test to menu, pozostalo w angielskim, może "Królestwo Grzybków" ? widzisz jak ladnie:-) fonty są ważne, ale masz już ó i ś a więc to już postęp.

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 10 paź 2009, o 19:18

Start Game, Mic Test to menu, pozostalo w angielskim, może "Królestwo Grzybków" ? widzisz jak ladnie:-) fonty są ważne, ale masz już ó i ś a więc to już postęp.
ń nie ś. I to tylko dlatego bo są już w romie, więc :(
Wygląda na to że jedyne gry używające statfontset to ML: Bowser's Inside Story i...

ML: Partners in Time (prequel)
:o

-------------------
Start Game/Mic Test to jak najbardziej grafika.
-------------------
Królestwo grzybków...

..

..

Nie.

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Berion » 11 paź 2009, o 11:15

Ja bym radził porozmawiać z Berionem :), do tego dochodzi mziab, ffgriever. Nie wiem jak Norek, ale możliwe, że też będzie mógł w tym pomóc.
Ani Berion, ani Norek. To White Mage'e są. ;)

Grafika, albo ten fontset są pewnie szyfrowane i/lub kompresowane. Tutaj potrzeba 'inżyniera odwrotności' z prawdziwego zdarzenia.

---

A projekt bardzo ładny, tylko ja mam prośbę aby screeny wrzucać 1:1, a nie po resajzie bo wyglądają wtedy koszmarnie (i niepotrzebnie rozwlekają post). To w sumie moja prośba do wszystkich (szczególnie tych co się lubują w dodatkowych filtrach graficznych...). ;)

PS: Star-cuksy rulez :D
~ Primum non nocere ~

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 11 paź 2009, o 16:58

Star-Cuksy rulez
Heh :P

Z braku miejsca i wielkiej niechęci do zabawy pointnerami w tamtym miejscu, pomyślałem
"Hell. Cukierki mogą sie nazywać "Starsy". I git".

Kontynuuję projekt, póki co bez fontów, jeśli ktoś znajdzi sie kto może mi z nimi pomóc, to je wstawie gdzie trzeba.

Progress for now
Text: 7%
Graphics: 0%

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

(Na ostatnim obrazku wygląd tekstu to wina emulatora)


Brak polskich fontów jednak mnie razi.

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Manuel Czaszka » 11 paź 2009, o 21:19

Gratuluję projektu i mam nadzieję, że ktoś dopomoże (taki sobie wybieg robię ;D) z pl fontem. Projekt zapowiada się bardzo ciekawie. Oby starczyło zapału i sił do pracy.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 12 paź 2009, o 06:37

Ci co grali już w MLSS pewnie zastanawiają się nad tym...
http://www.youtube.com/watch?v=nNHVW9KvPUc

A ci którzy nie grali, wyjaśnienie. Dialogi Fawfula w orginale to czysta parodia niepoprawnego używania języka angielskiego (tzw. engrish).
Może zdziwić was
"Będziesz miał wściekłość! Twoi najsilniejsi wrogowie zegną się jak serwetki które płaczą!"
Ale, tak to (newet właściwie słowo w słowo) brzmi w oryginale!
You will have such FURY! Your strongest enemies will fold like napkins who are crying!
Oryginał możecie obejrzeć http://www.youtube.com/watch?v=vt1VNEWl9I0 (od 5:22)

Oby starczyło zapału i sił do pracy.
Szczerze ci powiem że "bawię sie" robiąc to tłumaczenie. Może dlatego że gra nie ma jakoś strasznie skomplikowanych pointnerów i większych problemów nie mam.
Oprócz tych fontów z którymi nikt na świecie nie jest mi stanie pomóc (pytałem sie nawet po angielskich forach)

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 14 paź 2009, o 08:17

Wszystko idzie na przód.
Problemów póki co nie było większych, oprócz oczywiście czegoś takiego od czasu do czasu:
Obrazek

To tylko dlatego, bo ten znaczek (A) to ciąg takich znaków - FF 2D FF 14 FF 38 1C FF EF 1F FF 15 FF(2020)
<gdzie 20 to obowiązkowe spacje>

i wystarczy chwila nieuwagi i się coś źle wpisze, tak jak tu FF 2D FF 14 FF 38 1C FF EF 1D DD 15 FF(2020).

A dość czesto używają tego znaku, no bo to póki co jest ta część w grze co są same tutoriale.

Progress: 10%

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 15 paź 2009, o 20:46

Na Plack Beach
Progress 13%.

Polecam pisać o postępach w pierwszym poście, edytując go, jak to jest w przypadku Spyro 2 - Norek


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości