[DS] Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

[DS] Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 9 paź 2009, o 15:40

Zacząłem właśnie tłumaczenie nowo wydanej gierki na DSa...

Obrazek
Dzięki dla Manuela Czaszki za poprawienie.


Potrzebuję pomocy z polskimi fontami (edycja pliku STATFONTSET.DAT) oraz ogólnej edycji grafiki w tym romie.

Screeny:
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek


PROGRESS: 17%

Raven
Posty: 33
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 10:50

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Raven » 9 paź 2009, o 18:48

Mam rozumieć fontów nie udalo ci się wyszukać ? rozpakowaleś obraz ? na zalączonym obrazku widnieje powrót, czyli bitmapę znalazleś, ciekawy projekt, wygląda to calkiem obiecująco, resztę zostawiam fachowcom, znaczy ogólną opinię.

Haker5
Posty: 100
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:41

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Haker5 » 9 paź 2009, o 19:01

Ogólnie projekt zapowiada się dobrze może ktoś pomoże Ci z polską czcionką i będzie to wyglądało pięknie.

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 9 paź 2009, o 19:50

Mam rozumieć fontów nie udalo ci się wyszukać ? rozpakowaleś obraz ? na zalączonym obrazku widnieje powrót, czyli bitmapę znalazleś, ciekawy projekt, wygląda to calkiem obiecująco, resztę zostawiam fachowcom, znaczy ogólną opinię.
Tak, rozpakowałem. Jest folder fonts, ale znajduje sie tam tylko nieciekawy plik StatFontSet.dat, nie mam pojęcia czym to otworzyć.

Tak się aktualnie dziwnie składa, że ó i Ó już są w romie. Tak samo jest ń (tylko troche dziwnie wygląda, "ale działa").


1 Screen more:
Obrazek

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 10 paź 2009, o 10:53

Sorry za double posta, ale zrobiłem coś w stylu trailer vid :P

http://www.youtube.com/watch?v=odFgHFu-Edw

Tylko te głupie fonty :\

Awatar użytkownika
Endex
Posty: 32
Rejestracja: 31 sty 2009, o 13:08

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Endex » 10 paź 2009, o 16:39

Jawoks92 może moja rada będzie trochę, że tak powiem lamerska, ale jak masz ten format DAT to w grze Darwinia, to wystarczyło zamienić format na RAR i wypakować. Sprawdziłem i to działało, wszystko można było edytować, chwile przy tym siedziałem i nie było kłopotu, spakowałem i wszystko działało.
Spróbuj może tak, a jak nie zadziała, to spróbuj uruchomić ten plik w Tile Molesterze.
A jak nie zadziała, to będziesz musiał porozmawiać z kilkoma ludźmi z tego forum, może pomogą.
Kiedyś znów coś przetłumaczę.

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 10 paź 2009, o 17:22

Jawoks92 może moja rada będzie trochę, że tak powiem lamerska, ale jak masz ten format DAT to w grze Darwinia, to wystarczyło zamienić format na RAR i wypakować. Sprawdziłem i to działało, wszystko można było edytować, chwile przy tym siedziałem i nie było kłopotu, spakowałem i wszystko działało.
Spróbuj może tak, a jak nie zadziała, to spróbuj uruchomić ten plik w Tile Molesterze.
A jak nie zadziała, to będziesz musiał porozmawiać z kilkoma ludźmi z tego forum, może pomogą.
No-go.

W Tile Molesterze sprawdziłem plik prawie wszystkimi kodekami, 1 i 2 dimensional, najlepsze co dostałem to

Obrazek
(cokolwiek PRZYPOMINA litery :/)
Chyba że jest to jakoś skompresowane, a jeśli tak, jak to odkompresować?


Z kim konkretnie? :P

Awatar użytkownika
Endex
Posty: 32
Rejestracja: 31 sty 2009, o 13:08

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Endex » 10 paź 2009, o 17:42

Ja bym radził porozmawiać z Berionem :), do tego dochodzi mziab, ffgriever. Nie wiem jak Norek, ale możliwe, że też będzie mógł w tym pomóc.

Edit: Próbowałeś tą grę przepuścić przez Tahaxan?? Ogólnie ponoć kilka gier z tym programem działa, ale ja tam nie mam pojęcia, ja tam kiedyś coś próbowałem, ale nigdy nie wychodziło :) Może akurat ta gra będzie z tym programem działać.

Edit 2: Wiem, że nie na temat, ale właśnie zauważyłem. Widzę, że pracujesz nad Mario RPG. Jak tam Ci z tym idzie? Gra jest świetna więc z chęcia po PL też bym pograł :)

Pozdrawiam i powodzenia.
Kiedyś znów coś przetłumaczę.

Jawoks92
Posty: 21
Rejestracja: 9 paź 2009, o 15:31

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Jawoks92 » 10 paź 2009, o 18:22

Ja bym radził porozmawiać z Berionem :), do tego dochodzi mziab, ffgriever. Nie wiem jak Norek, ale możliwe, że też będzie mógł w tym pomóc.

Edit: Próbowałeś tą grę przepuścić przez Tahaxan?? Ogólnie ponoć kilka gier z tym programem działa, ale ja tam nie mam pojęcia, ja tam kiedyś coś próbowałem, ale nigdy nie wychodziło :) Może akurat ta gra będzie z tym programem działać.

Edit 2: Wiem, że nie na temat, ale właśnie zauważyłem. Widzę, że pracujesz nad Mario RPG. Jak tam Ci z tym idzie? Gra jest świetna więc z chęcia po PL też bym pograł :)

Pozdrawiam i powodzenia.
Zaraz sprawdze taxahaem

------------------
Yep, pracuje. To są co prawda stare dzieje i tłumaczenie jest takie troche kulawe (widze to teraz porównując z tym co zrobiłem już w MLBiS), więc będe musiał sie za to kiedyś wziąć i poprawić


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Vid: http://s297.photobucket.com/albums/mm23 ... tuu-27.flv

Raven
Posty: 33
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 10:50

Re: [DS]Mario & Luigi: Bowser's Inside Story

Postautor: Raven » 10 paź 2009, o 18:31

Ja bym sie tak na twoim miejscu nie przejmowal nadto z tymi fontami i dlaczego tyle zamieszania robicie z powodu tych wlaśnie fontów ? przecież można je stosowac również na końcu. Z Tile molesterem chwilowo odpuść, to program glównie stworzony pod te platformy jak snes, gba, megadrive i game boy colour. Dopatrywanie sie w nim wartości fontów z tej wlasnie platformy to czysty masohizm, do fontów polecilbym NFTR REDIT, ale wyszukuje jedynie pliki NFTR format z dsa. Jeżeli chodzi o projekt, powiedz dlaczego pozostawileś menu ? mam rozumieć to grafika ? druga sprawa na filmiku widzialem kingdom w ang. rozumiem ograniczenia, ale czy tak juz zostanie ? Ogólem życzę sukcesu w projekcie, bo wygląda ciekawie i smiesznie:-) i jak wygląda z pointerami ? akurat w moim alienie niestety nie wyrobilem:( pozdrawiam.


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości