[NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: bemberg » 15 gru 2011, o 12:34

mwk, chodzi o to.

spokoziom zaczął post od "Projekt umarł." Co już nadało odpowiedni ton do dyskusji.
Zapoznałem się, z tymże nie mogę zgodzić się do końca z tym, co zostało tam napisane.
Nie akceptuje regulaminu. (A przecież trzeba go zaakceptować przy rejestracji).
Jak rozumiem jeden z autorów takim właśnie regulaminem umył sobie zgrabnie ręce, a tym samym nie można mu już nic zarzucić.
Co więcej, uważa, że ma prawo do zarzutów. Przy fanowskich projektach, gdzie każdy robi to w ramach hobby.
albo w ogóle przestańcie zamieszczać informacje o jakichkolwiek projektach, przed ich całkowitym ukończeniem
No i jeszce rozkazuje jak ma być, bo mu nie pasuje ogłoszenie projektu.
rzucane są w stronę graczy takie pretensje jak Twoja
A Cierpa napisał, by jedynie odnieść się do regulaminu. Ktoś przychodzi z zewnątrz i pragnie o dyskusji o regulaminie, który mu nie pasuje. Nie widzę tu żadnych powodów do tolerancji.
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

anego
Posty: 21
Rejestracja: 11 mar 2009, o 14:26

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: anego » 1 sty 2012, o 19:56

Pomocy szefie, bo już nie wiem co zrobić a chyba ty jesteś jedną osobą która może mi pomóc!! Właśnie gram w The Legend of Zelda Phantom Hourglass, i dobiłam do wyspy Molida, w której jak gdzieś przeczytałam mam porozmawiać na zmianę 2x z kobietą i 2x z mężczyzną co też uczyniłam, niestety nadal nie mogę tam wejść. I moje pytanie jest takie, gram na desmume-0.9.7-win32, czy do tego potrzebna jest inna wersja???
Bardzo proszę o odpowiedź!!!
PS: Życzę powodzenia nad polską wersją^^
Pozdrawiam

kolo5141
Posty: 19
Rejestracja: 8 maja 2011, o 17:19

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: kolo5141 » 12 mar 2012, o 18:39

To nie jest kolejne pytanie z cyklu "Kiedy będzie spolszczenie?". Już ponad rok temu chciałem sobie pograć w Zelde PH ale kiedy doszły mnie słuchy, że będzie po polsku to od tamtego czasu czekam na nią z niecierpliwością. ST przeszedłem z przyjemnością, a słyszałem, że PH jest pod kilkoma względami lepsza. Teraz pytanie do Ciebie Cierpa: Opłaca mi się jeszcze czekać? Czy może mam po prostu sobie ją przejść w pierwotnym języku? Nie pytam o datę wydania łatki. Pytam tylko czy nie będę musiał czekać kolejnego roku na nią bo gdybym wiedział rok temu, że nadal będę czekał to pewnie gr już bym przeszedł.

anego
Posty: 21
Rejestracja: 11 mar 2009, o 14:26

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: anego » 25 kwie 2012, o 10:33

Ja mam jeszcze jedno pytanie dotyczące tej gry.
Ponieważ gram na emulatorze, i jestem teraz trzeci raz w świątyni króla oceanów gdzie doszłam do pewnej mapy, i z tego co wiem muszę zaznaczyć na swojej mapie pewne miejsce zamykając swoją "konsole i ponownie ją otwierając" tylko jak zrobić to z emulatorem????
Czy to w ogóle możliwe????

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Manuel Czaszka » 25 kwie 2012, o 10:37

Poszukaj w konfiguracji sterowania klawisza od tego lub zminimalizuj i przywróć okno emulatora.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

anego
Posty: 21
Rejestracja: 11 mar 2009, o 14:26

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: anego » 25 kwie 2012, o 11:00

Ok, spróbuje to co radzisz^^ Dzięki za szybką odpowiedź.

-- Cz kwi 26, 2012 6:54 am --

Manuel próbowałam tej "sztuczki" z przywróceniem okna, ale to nie dało żadnego efektu. Chciałam jeszcze spróbować tej konfiguracji sterowania, ale jestem raczej wzrokowcem i fajnie było by gdyby te ustawienia były gdzieś pokazane wtedy bym sobie jakoś poradziła, a tak to klapa. Nie wiem co robić :(

twig

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: twig » 26 kwie 2012, o 08:34

Standardowo podpięte jest to chyba pod klawisz Backspace.

Obrazek

Zamknięcie zaznaczyłem czerwoną ramką. Kliknij pole tekstowe obok i wciśnij klawisz, który chcesz do tej czynności przypisać.

anego
Posty: 21
Rejestracja: 11 mar 2009, o 14:26

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: anego » 26 kwie 2012, o 09:13

Jest.... Dzięki, dzięki, dzięki!!!!!!!! Jesteście wielcy!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
szczuru
Posty: 155
Rejestracja: 14 sie 2008, o 02:11
Grupa: † PSX-PL †
Kontakt:

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: szczuru » 3 cze 2012, o 12:57

Rozumiem, że projekt umarł? :(
by Szczuru

Herbaciarz
Posty: 19
Rejestracja: 20 lut 2016, o 22:30

Re: [NDS] The Legend of Zelda Phantom Hourglass

Postautor: Herbaciarz » 27 lip 2022, o 21:50

https://www.romhacking.net/?page=transl ... &imageid=3

Chyba jednak żyje ;) Pytanie czy eliminuje wszystkie większe babole o których już ktoś pisał (dziwne szyki zdań i ciężko idzie je zrozumieć, dużo byków ortograficznych itp.). Spolszczenie ponoć poprawione, więc jest szansa^^


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości