[PSX] Harvest Moon: Back To Nature

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Dio
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2010, o 18:27

[PSX] Harvest Moon: Back To Nature

Postautor: Dio » 20 sty 2010, o 23:55

Witam.
Do całkiem niedawna razem z niejakim Pepe pracowaliśmy nad przetłumaczeniem Harvest Moona na konsole PSX. Niestety z pewnych względów Pepe się wycofał. Przez to straciłem jedyną osobę, która była odpowiedzialna za wklejanie moich tekstów do hexedytora(ja jestem w tym całkowicie zielony. Zajmuje się tylko tłumaczeniem). Tak więc teraz gorąca prośba do was. Szukam kogoś kto byłby w stanie mi pomóc. Konkretniej chodzi o napisanie edytora, bądź zrzucenie skryptu do pliku tekstowego. Problem jest również z czcionką a konkretniej z brakiem polskich znaków.

Teraz co nieco o mnie. Jestem studentem I roku Filologii Angielskiej na KULu w Lublinie. Tłumaczenie tekstów to dla mnie w głównej mierze przyjemność bo dzięki temu mogę zrobić coś pożytecznego jak i doszlifować swoje umiejętności w zakresie języka angielskiego. Tak więc jeśli tylko znajdzie się osoba chętna pomóc, zapewniam, że projekt nie zostanie przeze mnie porzucony. Dodam jeszcze, że spora część tekstu została już przetłumaczona. Większość mojego tłumaczenia tej gry możecie znaleźć tutaj:
http://hmt.pl/viewtopic.php?t=5491&start=0

Oto kilka screenów z gry:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] Harvest Moon: Back To Nature

Postautor: Manuel Czaszka » 20 sty 2010, o 23:58

Na screenie jest ort - "na prawdę" piszemy łącznie. W dialogach nie używamy form grzecznościowych pisanych wielką literą.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Dio
Posty: 2
Rejestracja: 20 sty 2010, o 18:27

Re: [PSX] Harvest Moon: Back To Nature