[PSP] HotPxl PL

Wszelkie projekty niedokończone i opuszczone. Wiele z nich można dokończyć, jeżeli nie chce się zaczynać tłumaczenia od zera.
Awatar użytkownika
Dorczenzo
Posty: 14
Rejestracja: 9 cze 2008, o 18:30

[PSP] HotPxl PL

Postautor: Dorczenzo » 12 cze 2008, o 23:16

Obrazek

Witam!
Przedstawiam mój projekt, a mianowicie spolszczenie do gry Hot Pxl na konsolę Playstation Portable :) Jestem początkującym tłumaczem i dopiero wkręcam się w 'biznes'. Ogólnie gra jest bardzo prosta do tłumaczenia, w sam raz na początek. Co już zrobiłem? Pobawiłem się trochę z obrazkami, przetłumaczyłem menu, i kilka krótkich tekstów. Co mi doskwiera? Brak polskich fontów :( Sprawa jest chyba prosta, bo fonty zapisane są jako PNG. Przerobiłem te pliki ale mi rozwaliło cały tekst xD I tutaj moja prośba. Czy ktoś mógłby dodać polskie fonty? Albo chociaż naprowadzić mnie na trop, jak to zrobić? W załączniku spakowane wszystkie fonty z gry. Jeszcze dwa zdjęcia na zachętę:

Obrazek Obrazek

Sory za jakość i za rozmiar. Wkrótce lepsze zdjęcia. Mam nadzieję, że skończę to moje pierwsze spolszczenie :)

Pozdrawiam xD
Załączniki
fonty.rar
Fonty
(343.2 KiB) Pobrany 247 razy
Początkujący...

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PSP] HotPxl PL

Postautor: Berion » 12 cze 2008, o 23:25

*.png mogą być 4, 8, 16, 24 i 32 bitowe. Gdybym to ja był developerem dla monochromatycznych dał bym 4bitowe (biały, czarny,tsp), dla czcionek z "kolorami półprzezroczystości" (po ichniemu: semi-transparent) 24bit.

Zmieniając znak musisz się zmieścić w jego szerokości i długości, które są ustalane programowo (tylko dla monotypicznych są stałe). Inaczej "nadwyżka" zostanie wczytana z innym znakiem.

Trzecia kwestia to: jak wkładasz te pliki do gry? Do obrazu, czy może rozbierasz obraz i składasz go z powrotem? Tylko bitmapy 4, 8 i 16 bitowe mają zawsze stałe wielkości pliku.

---

Nie chciało mi się tego ściągać, nie mam PSP pod ręką ani nawet tej gry, więc moje uwagi są dość ogólne.
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
Dorczenzo
Posty: 14
Rejestracja: 9 cze 2008, o 18:30

Re: [PSP] HotPxl PL

Postautor: Dorczenzo » 12 cze 2008, o 23:30

Mów do mnie jeszcze. Prawie w ogóle nie znam się na grafice komputerowej :( Wiem natomiast, że każda zmiana w pliku .PNG powodowała 'rozjechanie' tekstu w grze. Nie było żadnych liter tylko jakieś małe znaczki.

Obraz ZAWSZE rozkładam i składam. Tak chyba bezpieczniej.

Nadal proszę kogoś o zrobienie tych PL fontów. Coś czuję, że sam sobie z nimi nie poradzę :)

EDIT:
Dobra, nie poddam się. Pobawię się jeszcze tymi czcionkami dzisiaj. Ale jakby ktoś miał ochotę, może mi pomóc ;)
Początkujący...

Awatar użytkownika
kuzo89
Posty: 71
Rejestracja: 23 maja 2008, o 21:50

Re: [PSP] HotPxl PL

Postautor: kuzo89 » 16 cze 2008, o 19:53

Daj screeny Dorian ;) Chce widzieć więcej niż grafike z menu i eboota ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dorczenzo
Posty: 14
Rejestracja: 9 cze 2008, o 18:30

Re: [PSP] HotPxl PL

Postautor: Dorczenzo » 16 cze 2008, o 20:32

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Mam problem z dwoma ostatnimi screenami. Nie wiem gdzie w grze są pliki z tekstem do tego. A może grafiki? Hmmm...


Przepraszam, że dałem obrazki zamiast linków. I że obrazki takie duże są. Najwyżej później na linki zmienię ;)

Projekt przeniesiony i zablokowany. Autor od jakiegoś czasu nie pojawia się na forum - Norek
Początkujący...


Wróć do „Projekty porzucone i nieaktywne”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości