Heh, a może po prostu udostępnisz go publicznie? Z wielką chęcią wrzucę na stronę.Przy okazji - ktoś reflektuje na ten program do DTE? Jest prosty jak konstrukcja cepa, ale może komuś się przyda? Wrzuca się cały tekst i program wylicza optymalną grupę dwuznaków, można ustawić ich ilość (ja miałem 24, ale w różnych grach może być inaczej). ;)
Program do DTE (na potrzeby FF8PL)
Program do DTE (na potrzeby FF8PL)
[Przeniosłem rozmowę na temat programu do DTE. - Robin]
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.
Re: Konwersja FF8PL na PSX - postęp prac
Chodzi Ci o program do DTE? Jasne :) Przygotuję go do publikacji ASAP :)
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Re: Konwersja FF8PL na PSX - postęp prac
Oczywiście. A tak z ciekawości - jaki były najczęściej powtarzane DTE?
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.
Program do DTE (na potrzeby FF8PL)
Akurat w jądrze gry - bo tylko tam gra korzysta z DTE i tylko tam sprawdzałem, były to [a ] (a ze spacją), [ie], [ni], [cz], [y ], [en] i [rz]. Wydaje mi się, że [ie] oraz [ni] w ogóle są częste w polskim języku :)
Dam Ci znać, jak tylko będę miał ten program gotowy do publikacji :)
Dam Ci znać, jak tylko będę miał ten program gotowy do publikacji :)
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Re: Program do DTE (na potrzeby FF8PL)
Taki mały offtop. [Już nie :)]
Pytam, bo nie jestem sobie w stanie wyobrazić prostego jak konstrukcja cepa programu do wyznaczenia optymalnego DTE. Jak dla mnie jest to problem analogiczny do dyskretnego problemu plecakowego, chyba, że ktoś potrafi pokazać, że rozwiązanie zachłanne (przez usuwanie najczęściej występującej pary z tekstu i powtarzanie procesu) jest dokładne.
Mam pytanie odnośnie tego programu - oblicza on optymalne grupę dwuznaków, na podstawie heurystycznego rozwiązania, zliczającego ile razy dana para wystąpiła w tekście i wybierając k z największą licznością? Czy może wyznacza rozwiązanie optymalne, biorąc pod uwagę, że litery które do niego trafią nie mogą być wykorzystane w innych?Długo nie pisałem, ale konwersja oczywiście postępuje :)
Przy okazji - ktoś reflektuje na ten program do DTE? Jest prosty jak konstrukcja cepa, ale może komuś się przyda? Wrzuca się cały tekst i program wylicza optymalną grupę dwuznaków, można ustawić ich ilość (ja miałem 24, ale w różnych grach może być inaczej). ;)
Pytam, bo nie jestem sobie w stanie wyobrazić prostego jak konstrukcja cepa programu do wyznaczenia optymalnego DTE. Jak dla mnie jest to problem analogiczny do dyskretnego problemu plecakowego, chyba, że ktoś potrafi pokazać, że rozwiązanie zachłanne (przez usuwanie najczęściej występującej pary z tekstu i powtarzanie procesu) jest dokładne.
Re: Program do DTE (na potrzeby FF8PL)
Działanie programu jest podzielone na 2 części:Mam pytanie odnośnie tego programu - oblicza on optymalne grupę dwuznaków, na podstawie heurystycznego rozwiązania, zliczającego ile razy dana para wystąpiła w tekście i wybierając k z największą licznością? Czy może wyznacza rozwiązanie optymalne, biorąc pod uwagę, że litery które do niego trafią nie mogą być wykorzystane w innych?
Pytam, bo nie jestem sobie w stanie wyobrazić prostego jak konstrukcja cepa programu do wyznaczenia optymalnego DTE. Jak dla mnie jest to problem analogiczny do dyskretnego problemu plecakowego, chyba, że ktoś potrafi pokazać, że rozwiązanie zachłanne (przez usuwanie najczęściej występującej pary z tekstu i powtarzanie procesu) jest dokładne.
1. przeskanowanie całego tekstu i wybranie najczęściej powtarzanych dwuznaków;
2. wyciągnięcie wszystkich wybranych DTE, które zawierają takie same znaki (czyli np. [a ] i do tego [na] oraz [ o]) i przeliczenie, ile jest takich spornych miejsc oraz zastosowanie których DTE jest w danym miejscu optymalne. Jeżeli któryś z DTE nachodzi na inne i psuje (tj. zwiększa przez to ilość znaków o 1), od jego licznika jest odejmowane dane "psujące" wystąpienie :P
Tym sposobem, jeżeli masz zdanie: "Nożyczki i kot", a do tego masz DTE oraz [ i], to program od ogólnej ilości [ i] odejmie to wystąpienie, bo psuje.
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość