[UKOŃCZONO]Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest"

Dział, w którym udajemy, że jesteśmy tak fajni jak Piotr Fronczewski.
Koz'i
Posty: 14
Rejestracja: 8 kwie 2013, o 19:10

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: Koz'i » 9 cze 2013, o 20:52

Chłopaki ogólnie zajebiście napisać, że coś wyjdzie i to olać, ale na c.huj to robić ogólnie? My nie chcemy pełnej wersji gry tylko jakieś demo jak to wygląda, bo to co wrzuciliście to jakieś demo dema. Nawet jeśli nasza praca Wam sie nie podoba to uszanujcie nasz czas ok?

Awatar użytkownika
Fabiosek
Posty: 171
Rejestracja: 25 paź 2012, o 19:52
Grupa: Tester , Modder

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: Fabiosek » 10 cze 2013, o 14:23

Po pierwsze po uj wydawać jakieś demo do krótkiego moda ? Po drugie to jest sam dubbing do niego i my tego nie olewamy. Sam mod jest krótki i skończyłbym już to wcześniej lecz mam problem którego nie potrafię rozwiązać a nikt nie może mi pomóc więcej info o problemie tutaj:
http://themodders.org/index.php?/topic/ ... try1087761

I nie mów mi że nic nie robimy bo gdyby ten błąd naprawić to dubbing został by już wydany wcześniej.

Miczki
Posty: 38
Rejestracja: 2 gru 2012, o 20:45

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: Miczki » 10 cze 2013, o 15:18

Chodzi o jakość dźwięku. Najczęściej jest to 128kbps mono i format .wav. Niektórzy nagrywali pewnie w stereo. Spróbuj zmienić to np. w Audacity.

Awatar użytkownika
Fabiosek
Posty: 171
Rejestracja: 25 paź 2012, o 19:52
Grupa: Tester , Modder

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: Fabiosek » 10 cze 2013, o 15:21

Przeczytaj do końca a dowiesz się że format jest poprawny wszystko dobrze poustawiane inne postacie tak mają i działa prawidłowo tylko te cztery nie a w skryptach wszystko jest git.

Awatar użytkownika
rewolwerow
Posty: 129
Rejestracja: 5 sie 2012, o 18:49

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: rewolwerow » 10 cze 2013, o 17:05

To może pokombinuj z innymi formatami? Głupi pomysł ale skoro takie same ustawienia jak wszędzie indziej , a wciąż nie działa. Może jeszcze drugi głupi pomysł, żeby te postacie których nie możesz wstawić nagrały kwestię jeszcze raz?

Awatar użytkownika
Fabiosek
Posty: 171
Rejestracja: 25 paź 2012, o 19:52
Grupa: Tester , Modder

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: Fabiosek » 10 cze 2013, o 21:01

Co do zmiany różnych formatów to kombinowałem z tym lecz nie przyniosło to efektów co do drugiej opcji to chyba właśnie tka będzie trzeba zrobić bo tamte postacie miały mało kwestii więc spróbuje chyba od nowa

Miczki
Posty: 38
Rejestracja: 2 gru 2012, o 20:45

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: Miczki » 10 cze 2013, o 22:32

Najpierw lepiej sprawdz swoim glosem, czy gra odcztuje nagrane pliki o odpowiednich parametrach. Jesli nie - to wina moda, ale nie chce mi sie w to wierzyc. Przepraszam za brak polskich znakow - pisze z komorki.

Awatar użytkownika
mwk
Rewolucjonista
Posty: 125
Rejestracja: 23 paź 2010, o 20:06

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: mwk » 11 cze 2013, o 07:45

A nie będzie łatwiej po prostu zmienić nazwę jakiegoś nagrania, które działa? Później zmienić nazwę niedziałającego na jakieś, które w grze działa poprawnie. I będziesz wiedział, czy problem jest z samymi nagraniami, czy gra coś kaprysi względem tych postaci.

Awatar użytkownika
Fabiosek
Posty: 171
Rejestracja: 25 paź 2012, o 19:52
Grupa: Tester , Modder

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: Fabiosek » 11 cze 2013, o 14:07

Boże czytajcie uważnie pisałem że wszystko w nagraniach jest okej czyli sprawdziłem wszystko zrobiłem sobie przykładowego NPC na swiecie gothica dodałem te kwestie do postaci tych testowych i działało a w skryptach wszystko jest okej...

Edit: Pytanie do was chcecie kolejnego gameplaya tym razem dłuższego ? Nie będę mógł pokazać tych postaci które nie działają z niewiadomych powodów a nie wiem czy uda mi się to naprawić więc jak ?

Koz'i
Posty: 14
Rejestracja: 8 kwie 2013, o 19:10

Re: Gothic II Noc Kruka MOD "The Vulcano Quest" - Dubbing

Postautor: Koz'i » 12 cze 2013, o 22:33

Fajnie by było...:P


Wróć do „Dubbing”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości