Strona 4 z 6

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 19 gru 2017, o 15:59
autor: rudyxd
Witam w tym momencie tłumaczę airport ceo i gdy otwieram plik resources za pomocą unityassetexplorer to wyświetlają mi się pliki ale nie z nazwami tylko ciągi liczb, a gdy otwieram potem te pliki to nic w nich nie ma? Gdzie robię błąd? Byłbym bardzo szczęśliwy jeśli ktoś by mi pomógł.

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 19 gru 2017, o 23:55
autor: sb8gapi
Proponuję użycie Unity EX lub Unity Studio. Unityassetexplorer nie jest już od dawna aktualizowany, więc nie zawsze działa.
A co do tej gry to część tekstu jest w resources.asseta, część w pliku: Assembly-CSharp.dll (można go dekompilować np: w DotPeak https://www.jetbrains.com/decompiler/download/), a część tekstów w folderze: DataFiles.

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 20 gru 2017, o 09:21
autor: rudyxd
Proponuję użycie Unity EX lub Unity Studio. Unityassetexplorer nie jest już od dawna aktualizowany, więc nie zawsze działa.
A co do tej gry to część tekstu jest w resources.asseta, część w pliku: Assembly-CSharp.dll (można go dekompilować np: w DotPeak https://www.jetbrains.com/decompiler/download/), a część tekstów w folderze: DataFiles.



Sprawdzę jak wrócę do domu i bardzo dziękuję za chęci. Jeśli nie zadziała napiszę jeszcze.

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 20 gru 2017, o 14:24
autor: rudyxd
A jakie są to dokładnie pliki,bo zaczynam dopiero z grami z unity a najlepiej by było gdybyśmy mogli porozmawiać.

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 21 gru 2017, o 13:14
autor: sb8gapi
Odpowiedź na pytanie wysłałem w PW na forum. Poza tym gra jest na etapie wczesnego dostępu, więc wstrzymałbym się z tłumaczeniem, bo do ostatecznej wersji gry, mogą zajść duże zmiany w grze. Proponuję poszukanie łatwiejszego projektu i gry już ukończonej.

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 26 gru 2017, o 20:45
autor: sb8gapi
Unity Studio 0.8.0.30 by Perfare

Pojawiła się nowa wersja Unity Studio 5. Zostały poprawione błędy.
Strona projektu (tu także aktualna wersja):

https://ci.appveyor.com/project/Perfare ... /artifacts

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 30 kwie 2018, o 19:28
autor: sb8gapi
Unity Studio - Asset Studio v0.9.0 by Perfare

Pojawiła się nowa wersja Unity Studio 5. Aktualnie projekt nosi nazwę Asset Studio.


https://github.com/Perfare/AssetStudio

Do pobrania:
https://github.com/Perfare/AssetStudio/ ... v0.9.0.zip
https://github.com/Perfare/AssetStudio/ ... v0.9.0.zip

Strona projektu (tu także aktualna wersja, dodatkowe informacje o projekcie):

https://github.com/Perfare/AssetStudio#assetstudio

Unity Ex 1.7.2 by DragonZH

Także autor UnityEX - DragonHZ wydał 04.04.2018 nową wersję swojego narzędzia.

https://yadi.sk/d/m3vFWoQ3j62Cr

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 23 wrz 2018, o 13:14
autor: sb8gapi
Unity Ex 1.7.5.2 by DragonZH

Autor UnityEX - DragonHZ wydał 21.09.2018 nową wersję swojego narzędzia.

https://yadi.sk/d/m3vFWoQ3j62Cr

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 27 lis 2018, o 16:21
autor: sb8gapi
Kolejna aktualizacja narzędzi do edycji i modyfikowania gier na UNITY!!!

Unity Studio - Asset Studio v0.12.12 by Perfare z 25.11.2018

Pojawiła się nowa wersja Asset Studio.

https://github.com/Perfare/AssetStudio

Do pobrania:
https://ci.appveyor.com/api/buildjobs/n ... .12.12.zip
https://ci.appveyor.com/api/buildjobs/n ... .12.12.zip

Strona projektu (tu także aktualna wersja, dodatkowe informacje o projekcie):

https://github.com/Perfare/AssetStudio#assetstudio

Unity Ex 1.7.9.2 by DragonZH z 5.11.2018


Także autor UnityEX - DragonHZ wydał 04.04.2018 nową wersję swojego narzędzia.

https://yadi.sk/d/m3vFWoQ3j62Cr

Re: [PORADNIK] Unity Assets Explorer, czyli edycja gier Unity

: 26 mar 2019, o 14:10
autor: Bojek420
Hej chciałem się zapytać jakim narzędziem nie licząc Unity Assets Explorer można importować pliki znowu do resources.assets i jeszcze chciałem się zapytać czy robię coś źle bo nie mam pliku locale.xml tylko dziesiątki innych plików xml oznaczonych jako text assets ale dialogi są normalnie więc nie wiem czy to błąd z mojej strony czy taka już jest gra dodam że pracuje nad grą "kindergarten" dlatego że nie długo wychodzi druga część a może ktoś nie ograł jedynki z powodu braku polskiego