Wywiad - Berion

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 797
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Wywiad - Berion

Postautor: ikskoks » 7 sty 2013, o 18:04

Wywiad z Berionem przeprowadził Kochatak Group.


1. Witaj, przedstaw się, proszę, naszym czytelnikom.

Witam,
Jestem 24-letnim, "zapracowanym bezrobotnym" - i tak jak moi koledzy, również jeszcze studiuję (o ile można to tak nazwać ;p). Wszystkie moje zainteresowania nie wybiegają zbyt daleko poza tematy okołogrowe. Jak pewnie u większości, moja pasja miała swój początek w grach - pierwsze szaleńcze skoki w Pitfallu na A2600 z Pewexu, obudziły we mnie gracza i prawdopodobnie zadecydowały o tym, że jestem tutaj teraz "z Wami dla Was". Równolegle z grami, pojawiła się fascynacja sceną (demoscena, cracking, trackery) i muzyką - w oczach nastolatka była to prawdziwa magia. Później własne concept arty, szkice postaci, nieudolne próby budowy list dialogowych itp.

bla bla bla bla...

- i tak już pewnie skutecznie zanudziłem.


2. Jesteś między innymi autorem hacków (np. Warsaw City), opowiedz nam, skąd wzięło się to zamiłowanie?

Od około sześciu lat, czyli na dobrą sprawę odkąd posiadam swój komputer, rozpoczęła się moja przygoda z rom-hackingiem. Pierwsze kroki bardzo niepewne, ponieważ moja wiedza dość długo nie wykraczała poza obsługę Painta i Wordpada... Na szczęście udało mi się namówić rodziców na tzw. "tani internet" - i wtedy stała się światłość. Odkrywanie hex edytorów "i innych fotoszopów", drobne zmiany w grafice, czasem w kodzie (na oślep :P).