[PC] Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Awatar użytkownika
Aleksander Wielki
Posty: 52
Rejestracja: 23 wrz 2015, o 12:34
Grupa: XVideos
Kontakt:

[PC] Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Postautor: Aleksander Wielki » 20 lut 2016, o 01:16

Obrazek

O Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Danganronpa: Trigger Happy Havoc na platformę PC Windows jest oryginalną przygodówką z gatunku visual novel. Wcielamy się w niej w ucznia liceum, próbującego wydostać się z zamkniętej na cztery spusty szkoły oraz starającego się rozwiązać tajemnice dokonywanych w niej morderstw, których autorami są jego koleżanki i koledzy. Za stworzenie tytułu odpowiada japońskie studio Spike Chunsoft, które na swoim koncie ma już podobne produkcje, takie jak chociażby 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors. Danganronpa na PC Windows jest poprawionym portem jej oryginalnej wersji, która ukazała się wyłącznie w Japonii w 2010 roku na PlayStation PSP. Deweloperzy wprowadzili nowy model sterowania oparty na wykorzystaniu klawiatury i myszki oraz podwyższyli rozdzielczość i jakość przerywników filmowych oraz grafiki.

Głównym bohaterem jest chłopak o imieniu Makoto Naegi, który jest jedną z wielu osób rozpoczynających naukę w elitarnej prywatnej szkole średniej. Przyjmuje ona jedynie kandydatów odznaczających się niesamowitymi osiągnięciami na różnych, często dziwnych, polach zainteresowań i specjalizacji. Makoto nie posiada jednak żadnego specjalnego talentu, a wpis na listę uczniów zawdzięcza wygranej w loterii. Na miejscu przekonuje się, że wraz z kilkunastoma innymi pierwszoklasistami zostaje zamknięty we wnętrzu budynku. Zebrani dowiadują się wkrótce z ust sterowanej elektronicznie maskotki o imieniu Monokuma, że aby wydostać się z pułapki muszą zamordować kolegę lub koleżankę tak, by nie zostać złapanym przez pozostałych. W przeciwnym razie resztę swego życia spędzą w szkole.

Model rozgrywki na PC Windows przypomina popularną serię Ace Attorney. Jak w wielu innych standardowych visual novel akcję obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby i śledzimy dialogi postaci wyświetlane na ekranie, którym towarzyszą dwuwymiarowe portrety mówiących. Wszystkie lokacje przedstawione zostały w trójwymiarze, chociaż nie możemy się po nich swobodnie poruszać. Każdy rozdział gry podzielony został na fazy. W pierwszej rozmawiamy z wybranymi przez nas uczniami, budując z nimi relację oraz zdobywając w ten sposób specjalne umiejętności przydatne w śledztwach. W drugiej dochodzi do morderstwa i przenosimy się na miejsce zbrodni. Możemy wówczas zdobywać zeznania świadków oraz zbierać dowody. W ostatnim dochodzi do procesu, w którym wszyscy uczniowie muszą wyznaczyć wspólnie mordercę. Każdy przedstawia swoje racje i teorie, a gracz dzięki zebranym dowodom ma okazję za pomocą zręcznościowej minigry sprzeciwić się wyrażonym konkluzjom. Jeśli morderca zostanie wybrany poprawnie zostaje on skazany na śmierć przez sędziego w procesie, którą jest wspomniana już maskotka.

Oprawa graficzna Danganronpa: Trigger Happy Havoc na platformie PC Windows jest wyjątkowo kolorowa i surrealistyczna mimo dość ponurej tematyki gry. Projekty postaci są mocno przerysowane i karykaturalne. Jak już zostało wspomniane tytuł łączy trójwymiarowe tła z dwuwymiarowymi statycznymi portretami bohaterów.

~Gry-Online.pl~

Informacje

Producent: Spike Chunsoft

Wydawca:
JP: Spike Chunsoft
Eu/Am.Płn.: NIS America

Projektant: Kazutaka Kodaka

Platforma: PSP, iOS, Android, PS Vita, Windows, OS X

Data wydania:
PSP: JP: 25 listopada 2010
iOS, Android: JP: 20 sierpnia 2012
PS Vita: JP: 10 października 2013 - EU: 14 lutego 2014
Microsoft Windows, OS X: 18 lutego 2016

Gatunek: powieść wizualna

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

Tłumaczenie rozpoczniemy, gdy prace nad Steins;Gate będą na daleko zaawansowanym etapie, także więc jest to bardziej "zaklepanie" projektu, niźli rozpoczęcie prac nad nim. :P

Awatar użytkownika
Zacksu22
Posty: 68
Rejestracja: 26 wrz 2014, o 02:37

Re: [PC] Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Postautor: Zacksu22 » 31 maja 2016, o 03:21

No trzymam kciuki za to spolszczenie. Bo gra naprawdę świetna.
Swoją drogą. W Steins Gates też miałem grać w wersji na PSP.
Ale właśnie odrzucił mnie brak patcha Angielskiego do wersji Japońskiej.
A słyszałem że gra też jest niezła.
Trzymam kciuki za te dwa tłumaczenia.
Pozdrawiam
Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalka

filazaf
Posty: 3
Rejestracja: 11 sie 2012, o 16:14

Re: [PC] Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Postautor: filazaf » 30 sie 2016, o 22:27

I jak tam wyglądają sprawy tłumaczenia?

Awatar użytkownika
Aleksander Wielki
Posty: 52
Rejestracja: 23 wrz 2015, o 12:34
Grupa: XVideos
Kontakt:

Re: [PC] Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Postautor: Aleksander Wielki » 10 wrz 2016, o 20:10

@filazaf
"Tłumaczenie rozpoczniemy, gdy prace nad Steins;Gate będą na daleko zaawansowanym etapie, także więc jest to bardziej "zaklepanie" projektu, niźli rozpoczęcie prac nad nim. :P" <-----

Pliki są już przygotowane, kilka nawet zostało próbnie przetłumaczonych. Sprawy techniczne też już pozałatwiane. Teraz tylko pozostaje czekać, aż tłumacze skończą prace nad Steins;Gate.


Wróć do „VisualNovel”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości