[PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
nightking
Posty: 16
Rejestracja: 18 sie 2011, o 14:26

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: nightking » 27 sie 2011, o 21:36

Czekam z wypiekami na twarzy, można rzec. Miałem się brać za Crisis Core, ale w tym wypadku jeszcze się wstrzymam z kupnem :D.

poxer
Posty: 31
Rejestracja: 18 lip 2010, o 11:10

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: poxer » 10 wrz 2011, o 15:33

Dzięki Bogu, że istnieje coś takiego jak tymczasowy CFW. Czy jest może już jakoś szacowany postęp w tłumaczeniu? Ah, no i czy przewidujecie beta-testy?

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 298
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: Robin » 11 wrz 2011, o 13:52

Czy jest może już jakoś szacowany postęp w tłumaczeniu? Ah, no i czy przewidujecie beta-testy?
Szacowany postęp to 17%, na balamb.pl na górze strony jest (prawie) zawsze aktualny stan.
Przewidujemy betatesty, ale nie dla wszystkich, wiadomo. :P
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

Awatar użytkownika
Emoonia
Posty: 6
Rejestracja: 28 gru 2009, o 15:14
Grupa: CosmoFF

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: Emoonia » 4 paź 2011, o 20:19

Mała relacja z frontu dla wszystkich zainteresowanych :)

Tłumaczenie idzie sprawnie, nawet bardzo. W tym momencie licznik na górze naszej strony wskazuje 39%, ale w rzeczywistości tłumaczenia jest znacznie więcej, na pewno ponad połowa. Pliki idą w miarę po kolei zdarzeniami, zatem fakt, że dziś przekroczyłam magiczne "So, how does it feel?" Sephirotha oznacza, że projekt jest już naprawdę mocno zaawansowany. Jednak na razie nie zwiększam procentu, bo nie dostałam jeszcze jądra (gry :P) od Robina, więc nie wiem, ile jest tam tekstu. W każdym razie tłumaczy mi się bardzo dobrze, nawet pomimo ograniczonej puli znaków. Zresztą, teksty niemieckie prawie zawsze są dużo dłuższe od angielskich, nie tylko z powodu specyfiki języka - angielskie są bardziej uproszczone i nijakie, także cieszę się, że mam niemiecką wersję, daje lepszy kontekst i nie waham się często z niego korzystać.

Z ciekawszych rzeczy: jak to zwykle bywa, w grze znajdują się niewykorzystane sceny. Jak dotąd najbardziej rozbawił mnie Zack znajdujący na ziemi różne dziwaczne przedmioty - od zepsutej kamery Tsenga po puszkę soku z Białej Banory przeterminowanego 12 lat ;) Można także spotkać jakieś dzieciaki na ulicy i podpisać im się jako Zack, Sephiroth albo prezydent (każda z tych opcji skończy się dla Zacka niemiło); nie pamiętam w ogóle tej sceny, więc prawdopodobnie jej nie ma. Znalazłam także kilka wiadomości debugowych, z czego moją największą wesołość wzbudziła następująca: "I'm a flower wagon! For debug mode! You have a problem with that? I am not, I repeat, NOT a Save Point." ;)

Wielce prawdopodobne zatem jest, że warstwa tekstowa gry będzie skończona jeszcze w tym, a już na pewno w przyszłym miesiącu. W międzyczasie Robin (jak go przypilnuję) pisze program do implementowania tekstu (jeśli w międzyczasie znajdzie pointery, to najpierw go zamorduję, a potem zabiorę się za poprawianie tych tekstów, w których brakło mi miejsca - niestety, takie też są, i to zazwyczaj w ważnych scenkach). Potem oczywiście przyjdzie czas na testy, co też trochę zajmie. Zatem oczekiwanie spolszczenia CC na gwiazdkę to raczej przesada, ale Wielkanoc to już znacznie bardziej prawdopodobny termin ;)

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 298
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: Robin » 19 lis 2011, o 20:56

Małe info: warstwa fabularna już jest przetłumaczona, pozostały opisy misji, menu, grafiki i jądro gry. Na pewno jest już bliżej niż dalej :) Szacujemy, że spolszczenie jest gotowe w około 60%.
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 797
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: ikskoks » 20 lis 2011, o 19:07

Zaciekawił mnie ten projekt. Życzę pomyślnego ukończenia prac. Na pewno zagram!

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 298
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: Robin » 6 gru 2011, o 23:34

Automatyczny insertor już w pełni działa, można się brać za jądro gry, grafiki, menu, korektę tego wszystkiego, no i za poprawienie czcionki, bo testowa jest koszmarna ;) Przykładowe screeny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: Norek » 7 gru 2011, o 08:27

Więcej scenerów! :D
Całkiem nieźle się to prezentuje, czekam na jakiś filmik przedstawiający wszystko w akcji.
Powodzenia w pracach :)
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 298
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: Robin » 28 cze 2012, o 20:40

Mamy już kolejną wersję testową. Niestety patch nie leci jeszcze do testerów, ponieważ muszę ukończyć grę w 100% :) Na początek zdjęcie, na konsoli działa:
Obrazek

I screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

poxer
Posty: 31
Rejestracja: 18 lip 2010, o 11:10

Re: [PSP] Final Fantasy VII: Crisis Core

Postautor: poxer » 16 lip 2012, o 00:31

Durnejapka ftw.

Ogólnie cały ten projekt bardzo fajnie wygląda jak na razie i miło będzie pograć po polsku w taką dobrą grę. :D


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: gieszu i 3 gości