[PC] Europa Universalis IV

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
ridzio
Posty: 141
Rejestracja: 30 lip 2013, o 19:07

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: ridzio » 27 lis 2015, o 12:15

Jeśli się nie mylę to EU wyszła tylko na steama więc nie ma powodu, aby umieszczać spolszczenie na innych "mirrorach" niż steam Workshop.

glouver
Posty: 8
Rejestracja: 10 sty 2015, o 23:57

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: glouver » 28 lis 2015, o 13:13

Przestańcie marudzić o link do spolszczenia..

Powiem, tak.. Wysilcie się tak samo jak ekipa od spolszczenia, a znajdziecie sposób na pobranie tego spolszczenia bo takowy istnieje.

Nie podam go, bo szanuję czyjąś pracę..
Szukajcie, a znajdziecie.

Awatar użytkownika
Sześcian
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2015, o 14:39

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: Sześcian » 7 gru 2015, o 17:02

Czy tylko mnie bawi ten news na PlayLoc.pl: http://i.imgur.com/HTbZzX2.png , który podaje link do tej wersji spolszczenia: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =537685335

Kraść też trzeba umieć. Ciekawe, czy ajsztan007 choć przez chwilę widział, co wrzuca?
"(...)W grze możesz rekrutować różnorakich towarzyszy, którzy dołączają do wyprawy. Są wśród nich(...) szalone Sześciany rozmawiające ze swoimi broniami czy chodzący nieumarli. (...)" --- Instrukcja Plansecape Torment

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: Norek » 8 gru 2015, o 07:31

Taka polityka tego "serwisu", walka z nimi to jak walka z wiatrakami, z chamstwem się nie wygra.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

BLyy
Posty: 37
Rejestracja: 17 paź 2013, o 17:41

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: BLyy » 8 gru 2015, o 12:20

Przepraszam, ale pisałem już o tym w temacie założonym przeze mnie na temat spolszczenia do Crusader Kings 2. Mam nadzieję, że nie usuniecie wpisu. Chciałbym się spytać jak to zrobić i do kogo się zwrócić, by swoje spolszczenie podpiąć pod Steam w formie modu, tak jak Wy to zrobiliście z UE4. W tym roku skończę "tłumaczyć" CK2 do najnowszej wersji z najnowszym DLC. Chciałbym swoje spolszczenie niejako zalegalizować w formie moda wydając. Do kogo mam się zwrócić i kto mi powie czy to skomplikowane czy proste? Pozdrawiam

glouver
Posty: 8
Rejestracja: 10 sty 2015, o 23:57

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: glouver » 8 gru 2015, o 18:41

To proste.. Musisz mieć daną grę na steam i udostępniasz poprzez opcje w warsztacie steam.


Dołącz do grupy Steam Workshop Community
http://steamcommunity.com/games/SteamWorkshop
Czy kiedykolwiek marzyło ci się, aby twoje genialne pomysły zostały wprowadzone do gier, w które grają miliony? Teraz to możliwe razem z Warsztatem Steam. Możesz tutaj publikować, wyszukiwać, oceniać i pobierać nową zawartość oraz modyfikację dla swoich ulubionych gier.
Różne gry mogą używać Warsztatu Steam w różny sposób, jednak wszystko tutaj jest tworzone przez członków społeczności Steam takich jak ty.

BLyy
Posty: 37
Rejestracja: 17 paź 2013, o 17:41

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: BLyy » 10 gru 2015, o 01:58

To proste.. Musisz mieć daną grę na steam i udostępniasz poprzez opcje w warsztacie steam.


Dołącz do grupy Steam Workshop Community
http://steamcommunity.com/games/SteamWorkshop
Czy kiedykolwiek marzyło ci się, aby twoje genialne pomysły zostały wprowadzone do gier, w które grają miliony? Teraz to możliwe razem z Warsztatem Steam. Możesz tutaj publikować, wyszukiwać, oceniać i pobierać nową zawartość oraz modyfikację dla swoich ulubionych gier.
Różne gry mogą używać Warsztatu Steam w różny sposób, jednak wszystko tutaj jest tworzone przez członków społeczności Steam takich jak ty.
Tylko co trzeba klikać, by udostępnić i w jaki sposób to zrobić. Czy ktoś byłby mi wstanie wyjaśnić krok po kroku? Bo ja szczerze nie potrafię tego zrobić. Przepraszam za off-top, ale strasznie mi na tym zależy, by udostępnić je na Steam.

marib
Posty: 7
Rejestracja: 16 sty 2014, o 13:21

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: marib » 17 gru 2015, o 18:19

http://sklep.gram.pl/digi/europa-univer ... aign=sklep

za 26 zł moża kupić teraz tą grę 80% przeceny.

Noel
Posty: 1
Rejestracja: 6 lut 2016, o 22:55

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: Noel » 6 lut 2016, o 23:10

Wiązałem spore nadzieje z tym tłumaczeniem no i powiem że się nie zawiodłem, jednak popełniliście kilka istotnych (dla mnie) błędów. Chodzi mi głównie o prowincje. W Rosji istnieje prowincja Galich, w tłumaczeniu na Polski to nie Halicz tylko Galicz w państwie osmańskim jest prowincja Adrianopol, Turcy zmienili nazwę tego miasta na Edirne to co tam robi Adrianopol? W granicach Bizantyńskich to miasto nazywa się Adrianopol. Nie grałem na spolszczeniu, uruchomiłem na nim tylko grę i dotarłem do wyboru państwa, musicie współpracować z kimś kto by się znał na prowincjach i wydarzeniach historycznych żeby dobrze przetłumaczyć tą grę. Mogę dla was przejrzeć czy nie zrobiliście błędów w innych prowincjach i wam wysłać jak powinny się nazywać po Polsku, mimo to dziękuję za Waszą pracę i życzę owocowych prac :)

Awatar użytkownika
ridzio
Posty: 141
Rejestracja: 30 lip 2013, o 19:07

Re: [PC] Europa Universalis IV

Postautor: ridzio » 6 lut 2016, o 23:38

Co do Edirne i Adrianopol to pewnie sprawka dynamicznych nazw. Nazwa prowincji zmienia się w zależności do kogo należy. Jeśli się nie mylę, jest to znany problem, proponuję więc wyłączyć w opcjach dynamiczne nazwy prowincji. Co do Galicz najprawdopodobniej masz rację. Pisząc, że musimy współpracować z kimś, kto się zna na prowincjach i wydarzeniach historycznych i proponując swoją pomoc rozumiem, że się znasz na geografii historycznej świata, tak? Nie znam nikogo osobiście (ani nawet "książkowo"), kto ogarniałby całą mapę świata i zmieniające się nazwy miast, prowincji, regionów począwszy od 1444 roku do bodajże 1820. Prowincji grze jest ponad 3000, więc mogą się zdarzyć błędy. Mam nadzieję, że praca będzie zarówno owocna jak i owocowa. :)


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości