[PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: Norek » 18 lut 2016, o 23:24

Oczywiście, że są.
Wiem, że nie każdy zagląda na Facebooka, ale podawaliśmy tam krótkie informacje na temat różnych projektów, w tym na temat IHNM. Tłumaczenie jest niemal skończone.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Herbaciarz
Posty: 19
Rejestracja: 20 lut 2016, o 22:30

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: Herbaciarz » 20 lut 2016, o 22:33

Hm, zawsze chciałem w to zagrać. Mam dwa pytania.
1. Wiecie może czy wydanie GOG działa prawidłowo na nowych systemach (Windows 8.1 / 10) ?
"GOGowska" wersja odpalana jest na emulatorze DOSBOX - sam grałem na Windowsie 8.1 :)

Więc zapewne i na 10 nie będzie problemu - ja problemów pod 8.1 nie stwierdziłem.

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: seraf5 » 9 sie 2016, o 19:16

Na jakim etapie znajduje się obecnie projekt?
W lutym napisaliście, że jest już 90% tłumaczenia, zaczęliście już korektę i/lub testy, czy odłożyliście projekt do zakończenia tych wcześniej rozpoczętych?
I drugie pytanie. Czy po premierze spolszczenia, będzie ono działało z wersją Androidową? Jest teraz promocja na Amazon Appstore, że za pobranie gry Hay Day otrzymuje się 10$ do wydania na gry i aplikacje, to kupiłem właśnie IHNMAIMS, a wersji PeCetowej nie posiadam :P.

Awatar użytkownika
Izzie
Pani Buła Naczelny Parówczak
Posty: 120
Rejestracja: 11 sie 2015, o 03:22

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: Izzie » 9 sie 2016, o 19:45

Na jakim etapie znajduje się obecnie projekt?
W lutym napisaliście, że jest już 90% tłumaczenia, zaczęliście już korektę i/lub testy, czy odłożyliście projekt do zakończenia tych wcześniej rozpoczętych?
Póki co projekt stoi, bo brakuje nam nieznacznej, ale newralgicznej części tekstów, do których nie udało się dostać. Nie mając ich, nie ma sensu na ten moment działać przy projekcie. Póki co gra - technik 1:0, ale nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa.
Każdy tłumacz jest zdrajcą.

[STEAM]

Vicek
Posty: 5
Rejestracja: 2 lip 2010, o 20:28
Kontakt:

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: Vicek » 5 gru 2017, o 10:02

Trzymam kciuki. Wprawdzie minął już ponad rok od ostatniego wpisu, ale wciąż mam nadzieję, że uda Wam się poradzić sobie z problemami technicznymi i będziecie mogli dokończyć projekt. Powodzenia!

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: mziab » 6 gru 2017, o 10:20

Informacje z tamtego wpisu są mocno nieaktualne. W międzyczasie na szczęście sporo się ruszyło. Przeszło rok temu napisałem narzędzia do czcionek i wydobyłem brakujący tekst. Ostatnio dodałem nawet z powrotem napisy do kamiennej tablicy intra na wzór wersji niemieckiej (angielska wersja miała tu animowaną planszę z migającymi literami, niemiecka normalny tekst). Mam też gotowe skrypty do tworzenia instalatora do wersji Steam i GOG. Krótko mówiąc, z technicznego punktu widzenia na ten moment nic nie brakuje.

Ostatnio z Manuelem Czaszką dodaliśmy polskie znaki do dwóch czcionek, dialogowej i menu. W plikach jest ich jeszcze pięć, ale mamy wątpliwości czy wszystkie są faktycznie używane. Według komentarzy w kodzie ScummVM co najmniej jedna nie jest. Stąd mam zapytanie do osób, które znają grę na wylot. Jakie czcionki oprócz dwóch wspomnianych widzieliście w grze i w którym miejscu? Ta informacja, najlepiej ze screenami i save'ami, nieco ułatwiłaby nam życie.

Ponieważ zainwestowałem w ten projekt czas pisząc narzędzia stale dopinguję kogo trzeba, bo też mam w tym interes, by projekt ujrzał światło dziennie jak najszybciej :) W każdym razie, z dobrego źródła wiem, że w najbliższym czasie przy sprzyjających warunkach ma szansę ruszyć korekta, a stąd już stosunkowo niedaleko do mety :)
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: seraf5 » 8 gru 2017, o 07:25

O, to świetna wiadomość! Niedawno oprócz wersji androidowej kupiłem jeszcze GOGową i z niecierpliwością czekam na spolszczenie. Niesamowicie słyszeć, że prace się ruszają i można mieć nadzieję na rychłe ukończenie projektu.

edwardackiziom
Posty: 79
Rejestracja: 6 lip 2017, o 21:52

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: edwardackiziom » 8 gru 2017, o 19:15

Bardzo miło, że ktoś czuwa nad klasyką :)

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: mziab » 8 gru 2017, o 19:22

Swoją drogą, zapomniałem o wersji na Androida. Ciekawe czy pliki mocno się różnią. Nie chciałbym nic mówić na wyrost, ale gdyby okazało się, że zasoby są takie same albo zbliżone, port spolszczenia nie byłby wykluczony.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: [PC] I Have No Mouth, and I Must Scream

Postautor: seraf5 » 8 gru 2017, o 20:53

Z wersji androidowej bez problemu wyciągnąłem pliki gry do odpalenia w ScummVM, więc śmiem założyć, że nie różnią się wcale.


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości