[PC] Kentucky Route Zero

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

[PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 6 mar 2016, o 22:11

Obrazek
Kentucky Route Zero to całkiem oryginalny tytuł, który także doczeka się spolszczenia.
Nad tłumaczeniem pracuje ekipa w następującym składzie (alfabetycznie):

Aleksun
geras
GreenScream
Mika
Patrycja „dinosaur” Polowczyk
Querida
Quo

Projekt KRZ to 346 033 znaki ze spacjami.
POSTĘP PRAC
Tłumaczenie skończone, projekt czeka na korektę.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Kaolik
Posty: 12
Rejestracja: 6 sie 2014, o 02:57

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Kaolik » 7 mar 2016, o 00:25

Kolejne spolszczenie na które czekam.
Powodzenia, ale może najpierw ukończcie te co macie nieukończone? ._.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 7 mar 2016, o 09:24

Nie bardzo rozumiem "oburzenia" - tłumacze są wolni i kilkoro z nich pracuje przy KRZ, reszta ekipy grzebie przy innych tłumaczeniach, a część robi korekty i/lub testuje inne polonizacje.
Moglibyśmy zostawić tłumaczy, żeby nic nie robili, ale uznaliśmy, że tłumaczenie może postępować, podczas gdy inne projekty są finalizowane - i tak się dzieje.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Cortez
Posty: 3
Rejestracja: 7 kwie 2010, o 18:16

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Cortez » 13 maja 2016, o 18:38

Hej, na jakim etapie są prace nad spolszczeniem?

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 15 maja 2016, o 09:42

Tłumaczenie skończone, nie rozpoczynamy jeszcze korekty z uwagi na brak technika do projektu.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

chomik123
Posty: 1
Rejestracja: 24 lip 2016, o 14:54

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: chomik123 » 24 lip 2016, o 14:55

i jak tam korekta/testy ? to jest póki co 1 akt czy coś więcej

Awatar użytkownika
Ketjow3
Posty: 3
Rejestracja: 15 kwie 2014, o 12:27
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Ketjow3 » 31 sie 2016, o 10:42

Podbijam pytanie, czy coś wiadomo o dalszej korekcie?
P.S. obecnie są dostępne 4 akty z 5.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 31 sie 2016, o 17:03

Mamy kompletne tłumaczenie, zapewne niedługo weźmiemy się za kolejny, czwarty akt.
W międzyczasie spróbujemy znaleźć korektora do projektu.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

bieresudski
Posty: 10
Rejestracja: 7 sie 2012, o 09:06

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: bieresudski » 20 wrz 2016, o 23:49

Jak tam panowie, znaleźliście korektora? Ruszyło się cokolwiek w tym temacie? Właśnie nabyłem grę i nie wiem czy zaczynać, ale jeśli spolszczenie nadal stoi w miejscu to raczej nie ma sensu czekać.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 22 wrz 2016, o 16:12

Na pewno w tym ani w przyszłym miesiącu spolszczenie się nie ukaże.
Jeśli z naboru znajdziemy kilku korektorów, na pewno wrzucimy ze dwie osoby do projektu.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość