[PC] Kentucky Route Zero

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
superlo
Posty: 6
Rejestracja: 5 kwie 2016, o 10:09

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: superlo » 6 paź 2016, o 09:48

Witam,
czy jest możliwość, żeby wrzucić wersję spolszczenia dla graczy makowych? Gra jest dostępna też na maka, mogę pomóc w kwestiach technicznych (przygotowanie wg instrukcji instalatora spolszczenia na maka itp)

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 6 paź 2016, o 22:29

Póki co nawet nie mamy spolszczenia do testów. Zajrzyj za jakiś miesiąc, bo na pewno wcześniej nic nie ruszy i zobaczymy, co będzie dało się zrobić.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

superlo
Posty: 6
Rejestracja: 5 kwie 2016, o 10:09

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: superlo » 7 paź 2016, o 07:45

Póki co nawet nie mamy spolszczenia do testów. Zajrzyj za jakiś miesiąc, bo na pewno wcześniej nic nie ruszy i zobaczymy, co będzie dało się zrobić.
Jasne, zajrzę

Adical
Posty: 1
Rejestracja: 6 mar 2017, o 13:41

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Adical » 6 mar 2017, o 13:43

Czy jest możliwość udostepnienia spolszczenia bez korekty? Wiadomo coś na temat prac?

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 7 mar 2017, o 13:04

Nie, spolszczenie na pewno nie zostanie udostępnione bez korekty, bo najpewniej będzie niegrywalne. Nie mam tu oczywiście na myśli tego, że tłumacze odwalili kaszanę - po prostu na dobrze współgrające spolszczenie składają się korekta i testy, a podczas tych ostatnich wychwytywanych jest dużo błędów kontekstowych i sam tekst jest wygładzany.

Co do korekty - ta jeszcze nie ruszyła.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

LuxInTenebris
Posty: 6
Rejestracja: 22 sty 2017, o 19:12

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: LuxInTenebris » 9 maja 2017, o 20:06

Czy temat spolszczenia w jakimś stopniu się ruszy?
Nie ukrywam, że gry TTG są bardzo łatwe i bez najmniejszych problemów można je ogrywać bez spolszczenia, ale z KRZ wolę mieć pewność każdego słowa. Gra jest bardziej "subtelna" językowo :V

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 11 maja 2017, o 09:42

Tak, od jakiegoś czasu trwa korekta.
W tej chwili trudno przewidzieć, kiedy się zakończy, ale z pewnością to kwestia dwóch czy trzech miesięcy, a nie najbliższych tygodni.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Kuclaw
Posty: 13
Rejestracja: 13 paź 2015, o 19:06

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Kuclaw » 5 cze 2017, o 00:08

Czy postęp prac informuje tylko o pierwszym akcie czy o wszystkich dotychczas wydanych?

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: Norek » 8 cze 2017, o 07:23

Pracowaliśmy na trzech aktach. Wszystkie 3 mamy zrobione, czwartego jeszcze nie ruszaliśmy.
A pisząc zrobione mam na myśli przetłumaczone : )
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

marcinv6
Posty: 17
Rejestracja: 15 lis 2014, o 11:25

Re: [PC] Kentucky Route Zero

Postautor: marcinv6 » 2 lip 2017, o 08:41

Jak tam idą prace? Kiedy możemy się spodziewać spolszczenia?


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Karambito i 3 gości