[PC] Hollow Knight

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Awatar użytkownika
blackwaterpark
Posty: 63
Rejestracja: 19 paź 2014, o 12:52

Re: Hollow Knight

Postautor: blackwaterpark » 28 sty 2019, o 22:08

Witam serdecznie. Po skopiowaniu plików gra się odpala i zostaje czarny ekran. Proszę o pomoc w tej kwestii.
Trudno w sumie powiedzieć - nikt chyba nie miał podobnych objawów.

Powiem tak: po każdorazowej reinstalacji systemu Windows 10, aplikuję poniższe komponenty i nic nigdy mnie w temacie gier nie zawodzi:

Microsoft SQL Server Compact 3.5 Service Pack 2 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2008 SP1 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2010 SP1 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2013 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2015 [x86+x64]
Microsoft XNA Framework 4.0
Microsoft Silverlight
DirectX End-User Runtimes 9.29.1974 Redistributable (April 2011)
JAVA SE Development Kit [Oracle][na systemie 64-bitowym instalować obydwie edycje: x86+x64]
K-Lite Mega Codec Pack (najnowsze dostępne wydanie tego pakietu)

Polecam spróbować (i zapisać na przyszłość: może się jeszcze kiedyś przyda).

Pozdrawiam :-)

matiko13
Posty: 178
Rejestracja: 1 mar 2015, o 18:38

Re: Hollow Knight

Postautor: matiko13 » 28 sty 2019, o 22:32

Witam serdecznie. Po skopiowaniu plików gra się odpala i zostaje czarny ekran. Proszę o pomoc w tej kwestii.
Trudno w sumie powiedzieć - nikt chyba nie miał podobnych objawów.

Powiem tak: po każdorazowej reinstalacji systemu Windows 10, aplikuję poniższe komponenty i nic nigdy mnie w temacie gier nie zawodzi:

Microsoft SQL Server Compact 3.5 Service Pack 2 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2008 SP1 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2010 SP1 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2013 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2015 [x86+x64]
Microsoft XNA Framework 4.0
Microsoft Silverlight
DirectX End-User Runtimes 9.29.1974 Redistributable (April 2011)
JAVA SE Development Kit [Oracle][na systemie 64-bitowym instalować obydwie edycje: x86+x64]
K-Lite Mega Codec Pack (najnowsze dostępne wydanie tego pakietu)

Polecam spróbować (i zapisać na przyszłość: może się jeszcze kiedyś przyda).

Pozdrawiam :-)
Wystarczy tylko to:
"Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2008 SP1 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2010 SP1 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2013 [x86+x64]
Microsoft Visual C++ Redistributable Package 2015 [x86+x64]
Microsoft XNA Framework 4.0"
+ DirectX Jan 2010 i sterowniki od grafiki ;)

matiko13
Posty: 178
Rejestracja: 1 mar 2015, o 18:38

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: matiko13 » 28 sty 2019, o 22:36

Nie mogę pobrać - limit jakiś jest i trzeba czekać ponad 4h lub wykupić konto premium na mega :/
Przed chwilą sprawdziłem linki i bez problemu mogę pobrać pliki nawet nie będąc zalogowanym do konta mega. Nie pokazują się żadne limity.
Możesz mi podesłać na PW adres email, to prześlę ci pliki na pocztę. Napisz tylko jaką posiadasz wersję systemu/gry.

Czy ktoś jeszcze ma podobny problem z pobieraniem?
Spróbowałem przed chwilą i nie ma limitu - może są tylko w dzień?
P.S. Byłem zalogowany na mega, to może też dlatego?
Jest możliwość by spolszczenie było na stronie GPP do pobrania normalnie?

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 28 sty 2019, o 23:08

Spróbowałem przed chwilą i nie ma limitu - może są tylko w dzień?
P.S. Byłem zalogowany na mega, to może też dlatego?
Używam MEGA od dawna, dniami i nocami :) i nigdy nie trafiłem na żadne limity.
Jest możliwość by spolszczenie było na stronie GPP do pobrania normalnie?
Nie wiem, czy na samym forum da się przechowywać pliki i je udostępniać.
Hosting mega jest szybki i wygodny, więc nie widzę potrzeby, aby używać innego. Ale jeśli macie jakiś inny sprawdzony i godny polecenia hosting, to podzielcie się opiniami.

Serech Sken
Posty: 50
Rejestracja: 20 sty 2012, o 13:54

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Serech Sken » 29 sty 2019, o 15:27

Nie wiem, czy na samym forum da się przechowywać pliki i je udostępniać.
Hosting mega jest szybki i wygodny, więc nie widzę potrzeby, aby używać innego. Ale jeśli macie jakiś inny sprawdzony i godny polecenia hosting, to podzielcie się opiniami.
Da się. Przykładem jest nasze spolszczenie Komandosów Republiki.

matiko13
Posty: 178
Rejestracja: 1 mar 2015, o 18:38

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: matiko13 » 24 lut 2019, o 15:43

Rozumiem, że ta wersja spolszczenia co jest 3 strony temu, to jest ukończona wersja spolszczenia tak?

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 3 mar 2019, o 23:53

Witam wszystkich,

wrzucam finalną wersję spolszczenia do gry Hollow Knight. Jest to ostateczna wersja, którą zweryfikowałem w całości i której już nie będę zmieniał (chyba, że ktoś znajdzie coś jeszcze do poprawy).

Wersje Steam i GOG na windows są przygotowane w formie instalatora.

Steam windows:
https://mega.nz/#!XUhRFKAL!dXyuhNLJQlGi ... Z_DC9YHbxM

GOG windows:
https://mega.nz/#!yMxzEQLK!CiGGwLqhVVNa ... RAkX-X51Pg

GOG linux:
https://mega.nz/#!KZgTwAAQ!Nu4pw32TTM6X ... ZKo6Q5v-Nk

OSx:
https://mega.nz/#!6V5VVKqQ!VdaXy7bTgjjA ... ZX30Z3-1lc

Aktualizacja 03.03.2019

Proszę moderatora forum o przeniesienie tematu do sekcji projektów ukończonych.
Dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do poprawy spolszczenia w fazie testów i korekty oraz udostępnili pliki źródłowe dla każdej z wersji.

grzybiarz
Posty: 132
Rejestracja: 13 cze 2008, o 10:50

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: grzybiarz » 4 mar 2019, o 20:42

Dzięki, zaraz odpalę wersję GOG

SirXan
Posty: 33
Rejestracja: 12 wrz 2010, o 16:05

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: SirXan » 5 mar 2019, o 14:11

Bardzo Ci dziękuję za spolszczenia do Hollow Knight.

Mam nadzieję, że w przyszłość zajmiesz się również Hollow Knight: Silksong. :)

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 5 mar 2019, o 19:24

Mam nadzieję, że w przyszłość zajmiesz się również Hollow Knight: Silksong. :)
Całkiem możliwe, że tak zrobię :)

Zapowiada się ciekawie. Zamiast planowanego wcześniej dodatku, Team Cherry postanowiło zrobić zupełnie odrębną grę.


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości