[PC] Hollow Knight
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Re: [PC] Hollow Knight
To czekamy na udostępnienie spolszczenia oraz pomoc kolegi sb8gapi w korekcie.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 cze 2016, o 18:18
Re: [PC] Hollow Knight
No to twór ci trochę dołożyli roboty ;p
http://gram.pl/news/2018/01/31/trzecie- ... -gry.shtml
http://gram.pl/news/2018/01/31/trzecie- ... -gry.shtml
Re: [PC] Hollow Knight
kupiłem, nie gram, czekam.......
jeszcze dłuuuuugo poczekam.
jeszcze dłuuuuugo poczekam.
Re: [PC] Hollow Knight
Spoko, wiadomo było, że będą 3 darmowe dlc + jeszcze chodzą słuchy o płatnym dlc (chyba dotyczącym losów postaci Hornet).No to twór ci trochę dołożyli roboty ;p
http://gram.pl/news/2018/01/31/trzecie- ... -gry.shtml
Tak więc gra będzie rozwijana, a w ślad za nią tłumaczenie.
- blackwaterpark
- Posty: 63
- Rejestracja: 19 paź 2014, o 12:52
Re: [PC] Hollow Knight
Mały sukces: za pomocą programu UnityEX v1.6.9 udało mi się wbić w to archiwum resources.assets.
Pytanie: czy przedrostki typu EN_* DE_* w plikach TextAsset odnoszą się do poszczególnych wersji językowych?
PS. Kurczę blade: sporo tego tekstu, jak na taką metroidvanię. Teraz dopiero ujrzałem, dlaczego tłumaczenie tak wolno postępuje - proszę, niech nikt nie próbuje krytykować prac tłumaczy.
PS2. Szkoda że mój język angielski prezentuje taki zdechły poziom...
Pytanie: czy przedrostki typu EN_* DE_* w plikach TextAsset odnoszą się do poszczególnych wersji językowych?
PS. Kurczę blade: sporo tego tekstu, jak na taką metroidvanię. Teraz dopiero ujrzałem, dlaczego tłumaczenie tak wolno postępuje - proszę, niech nikt nie próbuje krytykować prac tłumaczy.
PS2. Szkoda że mój język angielski prezentuje taki zdechły poziom...
Re: [PC] Hollow Knight
Tak.Pytanie: czy przedrostki typu EN_* DE_* w plikach TextAsset odnoszą się do poszczególnych wersji językowych?
- blackwaterpark
- Posty: 63
- Rejestracja: 19 paź 2014, o 12:52
Re: [PC] Hollow Knight
@ Spitfire & sb8gapi:
jak sądzicie - jak może wyglądać źródłowa forma tekstowa, którą producent gry przesyła do zewnętrznych firm, profesjonalnie zajmujących się tłumaczeniami? Czy ma to formę jakiegoś pliku w postaci tabeli?
jak sądzicie - jak może wyglądać źródłowa forma tekstowa, którą producent gry przesyła do zewnętrznych firm, profesjonalnie zajmujących się tłumaczeniami? Czy ma to formę jakiegoś pliku w postaci tabeli?
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 16 cze 2016, o 18:18
Re: [PC] Hollow Knight
Jakieś postępy w sprawie spolszczenia? :)
Re: [PC] Hollow Knight
Z pewnością ma to jakąś przyjazną dla użytkownika postać. Nie wyobrażam sobie, aby było inaczej.jak sądzicie - jak może wyglądać źródłowa forma tekstowa, którą producent gry przesyła do zewnętrznych firm, profesjonalnie zajmujących się tłumaczeniami? Czy ma to formę jakiegoś pliku w postaci tabeli?
Zasadniczo mam już przetłumaczoną całość do wersji 1.2.2.1. Aktualnie jestem na etapie korekt i poprawiania wykrytych błędów (przechodzę grę kolejny raz).Jakieś postępy w sprawie spolszczenia? :)
- blackwaterpark
- Posty: 63
- Rejestracja: 19 paź 2014, o 12:52
Re: [PC] Hollow Knight
@ Spitfire:
dzięki, to świetna wiadomość!
dzięki, to świetna wiadomość!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości