[PC] Hollow Knight

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
witek666
Posty: 24
Rejestracja: 28 gru 2015, o 11:59

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: witek666 » 26 sty 2018, o 15:03

To czekamy na udostępnienie spolszczenia oraz pomoc kolegi sb8gapi w korekcie.

GandalfCzarny
Posty: 54
Rejestracja: 16 cze 2016, o 18:18

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: GandalfCzarny » 31 sty 2018, o 17:51

No to twór ci trochę dołożyli roboty ;p
http://gram.pl/news/2018/01/31/trzecie- ... -gry.shtml

Fatek
Posty: 9
Rejestracja: 5 kwie 2009, o 12:00

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Fatek » 1 lut 2018, o 09:50

kupiłem, nie gram, czekam.......
jeszcze dłuuuuugo poczekam.

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 1 lut 2018, o 19:26

No to twór ci trochę dołożyli roboty ;p
http://gram.pl/news/2018/01/31/trzecie- ... -gry.shtml
Spoko, wiadomo było, że będą 3 darmowe dlc + jeszcze chodzą słuchy o płatnym dlc (chyba dotyczącym losów postaci Hornet).
Tak więc gra będzie rozwijana, a w ślad za nią tłumaczenie.

Awatar użytkownika
blackwaterpark
Posty: 63
Rejestracja: 19 paź 2014, o 12:52

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: blackwaterpark » 2 lut 2018, o 00:39

Mały sukces: za pomocą programu UnityEX v1.6.9 udało mi się wbić w to archiwum resources.assets.
Pytanie: czy przedrostki typu EN_* DE_* w plikach TextAsset odnoszą się do poszczególnych wersji językowych?

PS. Kurczę blade: sporo tego tekstu, jak na taką metroidvanię. Teraz dopiero ujrzałem, dlaczego tłumaczenie tak wolno postępuje - proszę, niech nikt nie próbuje krytykować prac tłumaczy.
PS2. Szkoda że mój język angielski prezentuje taki zdechły poziom...

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 2 lut 2018, o 16:54

Pytanie: czy przedrostki typu EN_* DE_* w plikach TextAsset odnoszą się do poszczególnych wersji językowych?
Tak.

Awatar użytkownika
blackwaterpark
Posty: 63
Rejestracja: 19 paź 2014, o 12:52

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: blackwaterpark » 2 lut 2018, o 20:07

@ Spitfire & sb8gapi:

jak sądzicie - jak może wyglądać źródłowa forma tekstowa, którą producent gry przesyła do zewnętrznych firm, profesjonalnie zajmujących się tłumaczeniami? Czy ma to formę jakiegoś pliku w postaci tabeli?

GandalfCzarny
Posty: 54
Rejestracja: 16 cze 2016, o 18:18

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: GandalfCzarny » 19 lut 2018, o 15:47

Jakieś postępy w sprawie spolszczenia? :)

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 28 lut 2018, o 23:47

jak sądzicie - jak może wyglądać źródłowa forma tekstowa, którą producent gry przesyła do zewnętrznych firm, profesjonalnie zajmujących się tłumaczeniami? Czy ma to formę jakiegoś pliku w postaci tabeli?
Z pewnością ma to jakąś przyjazną dla użytkownika postać. Nie wyobrażam sobie, aby było inaczej.
Jakieś postępy w sprawie spolszczenia? :)
Zasadniczo mam już przetłumaczoną całość do wersji 1.2.2.1. Aktualnie jestem na etapie korekt i poprawiania wykrytych błędów (przechodzę grę kolejny raz).

Awatar użytkownika
blackwaterpark
Posty: 63
Rejestracja: 19 paź 2014, o 12:52

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: blackwaterpark » 1 mar 2018, o 17:34

@ Spitfire:
dzięki, to świetna wiadomość!


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości