[PC] Hollow Knight

Obecnie tworzone projekty na wszelkie platformy.
Regulamin forum
Zanim zadasz pytanie o datę premiery lub postęp - przeczytaj najczęściej zadawane pytania
Moawio
Posty: 2
Rejestracja: 11 kwie 2020, o 15:24

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Moawio » 14 sie 2020, o 00:12

Witam. Podczas grania wraz z spolszczeniem gra w losowych momentach (czasami po paru godzinach gry) "freezuje" się i nie da się nic zrobić, jednym wyjściem z tej sytuacji jest reset pc. Ktoś miał może podobny problem i wie jak temu zaradzić?
Oryginał czy pirat? Jak pirat to masz rozwiązanie.
Oryginał. Mam ją kupioną na steamie. Wybacz, że odpowiadam po takim czasie, ale spróbowałem przejść ją kolejny raz i problem nadal występuje.

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 14 sie 2020, o 08:22

w losowych momentach (czasami po paru godzinach gry) "freezuje" się
Wątpię, żeby to był problem spolszczenia. Stawiałbym raczej na to, że komp nie domaga.

Oczywiście możesz to zweryfikować grając przez kilka godzin na oryginalnych plikach.

Awatar użytkownika
patrxgt
Posty: 131
Rejestracja: 27 kwie 2019, o 13:36

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: patrxgt » 14 sie 2020, o 13:27

w losowych momentach (czasami po paru godzinach gry) "freezuje" się
Wątpię, żeby to był problem spolszczenia. Stawiałbym raczej na to, że komp nie domaga.

Oczywiście możesz to zweryfikować grając przez kilka godzin na oryginalnych plikach.
Niekoniecznie. Możliwe, że twórcy gry cichaczem wydali jakiegoś patcha, który coś poprawia w grze, przez co pojawiają się problemy z polonizacją.

matiko13
Posty: 178
Rejestracja: 1 mar 2015, o 18:38

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: matiko13 » 24 sty 2021, o 12:06

w losowych momentach (czasami po paru godzinach gry) "freezuje" się
Wątpię, żeby to był problem spolszczenia. Stawiałbym raczej na to, że komp nie domaga.

Oczywiście możesz to zweryfikować grając przez kilka godzin na oryginalnych plikach.
Niekoniecznie. Możliwe, że twórcy gry cichaczem wydali jakiegoś patcha, który coś poprawia w grze, przez co pojawiają się problemy z polonizacją.
Ja mam spolszczenie i mi gra nie freezuje.

Meow89
Posty: 10
Rejestracja: 5 cze 2021, o 14:52

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Meow89 » 5 cze 2021, o 14:55

Witam

Twórcy wydali patcha - 1.5.68.11808 - czy zaktualizowałbyś spolszczenie do tej wersji?
https://hollowknight.fandom.com/wiki/Up ... ow_Knight)

Pozdrawiam

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 7 cze 2021, o 09:39

Witam

Twórcy wydali patcha - 1.5.68.11808 - czy zaktualizowałbyś spolszczenie do tej wersji?
https://hollowknight.fandom.com/wiki/Up ... ow_Knight)

Pozdrawiam
To jest wersja beta, nie wiem czy nie lepiej poczekać na wersję stabilną (ogólnodostępną).

Meow89
Posty: 10
Rejestracja: 5 cze 2021, o 14:52

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Meow89 » 7 cze 2021, o 13:19

@ Spitfire
Już jest stabilna wersja.
June 7th, 2021 - 1.5.68.11808

Mógłbym prosić do dopasowanie spolszczenia do tej wersji, ja mam na GOG.
Bo nie działa z tą wersją.
Pozdrawiam

stach122
Posty: 142
Rejestracja: 22 sty 2018, o 01:00

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: stach122 » 12 cze 2021, o 19:49

Kurde, to trzeba chyba cofnac aktualizacje :/

Spitfire
Posty: 50
Rejestracja: 10 mar 2017, o 19:40

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Spitfire » 13 cze 2021, o 14:17

@ Spitfire
Już jest stabilna wersja.
June 7th, 2021 - 1.5.68.11808

Mógłbym prosić do dopasowanie spolszczenia do tej wersji, ja mam na GOG.
Bo nie działa z tą wersją.
Pozdrawiam
Niestety problem jest taki, że najnowsza aktualizacja jest skompilowana na Unity 2020, którego program UnityEx i inne znane mi tego typu programy nie wspierają (nie da się wypakować plików). Podobno da się to zrobić wersją płatną UnityEx, której ja niestety nie posiadam.
Dlatego póki co nie przygotuję spolszczenia do tej wersji.

Meow89
Posty: 10
Rejestracja: 5 cze 2021, o 14:52

Re: [PC] Hollow Knight

Postautor: Meow89 » 13 cze 2021, o 16:37

Ok.
A ile taka płatna wersja tego programu kosztuje?
Bo "Silksong" też może być na tej nowej wersji.


Wróć do „Projekty”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości