Konwersja tak wygląda, że potrzebny był mi plugin do adobe photosop dds. Posiadam również narzędzia które potrafią insertować te pliki na swoje miejsce, a więc wszystkie 200 obrazów do jednego pliku tpl. Potrzebny był również exporter którego dostarczył mi Haker, nie wiem z jakiego żródła go dostał ale nie mogłem go nigdzie znależć. To najzwyklejsze kodowanie game cube, pliki obrazów dds pakowane są na jeden plik. Niestety nawet ddsviewer nie potrafił wyświetlić prawidłowej palety kolorów, dlatego użyłem adobe photoshop. Logo które wykonałem dla New Mario Wii jak i również pozostałych grafik jest o wiele trudniejsze - tło było animowane.
przykład Rezident Evil w tle anim.-
http://img9.imageshack.us/i/sbdp084.png/
przykład tradycyjnego pliku tpl Red Steel2 wii nintendo -
http://img96.imageshack.us/i/defaultoq.jpg/
Paper Mario-
http://img535.imageshack.us/i/effdatasu ... 002ko.png/
Grafiki Paper Mario nie wyglądają tak żle, spokojnie spakowałem je na swoje miejsce, problem jest jeśli edytujemy bezpośrednio plik tpl. Wówczas trzeba liczyć się z każdym kb. (pliki o mniejszej pojemności) przyprawiają najwięcej problemów. Pliki tpl o pojemności 9kb. teoretycznie są niewykonalne.